رئال مادرید – اینتر؛ زیدان و کونته به دنبال اولین پیروزی

هرمزبان – رئال مادرید در دیدار مقابل اینتر به دنبال کسب اولین پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید روز سه شنبه در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B میزبان اینتر خواهد بود. دو تیم تاکنون موفق به کسب پیروزی در این گروه نشده اند. رئال مادرید از دو بازی قبلی خود مقابل شاختار دونتسک و مونشن گلادباخ تنها ۱ امتیاز کسب کرده و قعر نشین است، در حالیکه اینتر از همان دو بازی دو امتیاز کسب کرده است. در واقع رئال مادرید ۴ بازی بدون برد در لیگ قهرمانان سپری کرده و در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته هم ۲ بار مغلوب منچسترسیتی شده است.
پر افتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها در دو سال گذشته وضعیت خوبی نداشته و در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است، و با وجود عملکرد خوبی که در لالیگا داشته اند، امسال هم به نظر می رسد در اروپا با مشکل مواجه خواهند شد و در صورتی که می خواهند شانس صعود از مرحله گروهی برای آنها زنده بماند نیاز به ۳ امتیاز خانگی مقابل نراتزوری خواهند داشت.
در مقابل اینتری قرار دارد که سال گذشته با هدایت کونته به فینال لیگ اروپا رسید، امسال هم در لیگ قهرمانان اروپا دو تساوی بد موقع مقابل دو حریفی که انتظار بیشتری مقابل آنها از اینتر می رفت کسب کرد تا اکنون خود را در وضعیت سختی ببیند. در صورتی که اینتر در دو بازی پشت سر هم مقابل رئال مادرید نتایج قابل قبولی کسب نکند، در دو بازی باقی مانده پایانی، کار سختی برای صعود از گروه خواهد داشت.
افعی ها در لیگ ایتالیا هم وضعیت چندان خوبی ندارند و با سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در ۶ بازی نخست، در رده پنجم قرار گرفته اند. اینتر در واقع از ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها ۲ پیروزی کسب کرده، ۵ شکست متحمل شده و دو حضور اخیر آنها در این تورنمنت، در مرحله گروهی به پایان رسیده است.
این اولین بار از سال ۱۹۹۸/۹۹ است که اینتر و رئال مادرید در رقابت های اروپایی به مصاف هم می روند؛ در مرحله گروهی آن سال نراتزوری یک پیروزی خانگی ۳-۱ و یک شکست خارج از خانه ۲-۰ را تجربه کرده بود. رئال مادرید در این دیدار ناچو، دنی کارواخال، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا را در اختیار نخواهد داشت. در تیم اینتر هم روملو لوکاکو به علت مصدومیت این مسابقه را از دست خواهد داد.
کونته در صحبت با خبرنگاران گفت: این دیدار یک فینال نیست و یک مسابقه در مرحله گروهی است و مطمئنا برای هر دو تیم اهمیت دارد. هم ما و هم رئال مادرید می خواهیم در لیگ قهرمانان پیش برویم. رئال تیمی مجهز برای قهرمانی در این رقابت ها است و تاریخچه آنها و تیمی که در حال حاضر هستند این موضوع را ثابت می کند. رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است. بسیاری از بازیکنان آنها چند بار لیگ قهرمانان را فتح کرده اند و پس از دو مسابقه عجیب در مرحله گروهی مقابل شاختار و گلادباخ به این مسابقه خواهند آمد. در عین حال ما نیز اینجا حضور داریم تا با تمام قوا بازی کنیم و تلاش کنیم به روند خوب خود در زمینه ارائه بازی های خوب ادامه دهیم. برای انجام بازی خود به اینجا آمده ایم و مثل یک بوکسور که برای دفاع از خود به گوشه رینگ می رود و منتظر یک فرصت برای ناک اوت کردن حریف می ماند رفتار نخواهیم کرد. در عوض بدون ترس از رئال بازی خود را خواهیم کرد و سعی می کنیم کیفیت خود را تحمیل کنیم.  
اکنون روی اینتر متمرکز هستم و از اینکه در اینجا چنین پروژه ای را زیر نظر یک مالک قدرتمند شروع کرده ام خوشحالم. درست است که در گذشته به نیمکت رئال نزدیک بودم. دو بار فرصت برای هدایت این تیم را داشتم اما آن فرصت ها وقتی به وجود آمد که فصل آغاز شده بود و پذیرفتن آن دشوار بود. بنابراین به روش بسیار صمیمانه ای ترجیح دادم آن را به تعویق بیاندازم. شاید زمان مناسبی برای تبدیل شدن به سرمربی رئال نبود. می خواهم به پروژه ای که در اینتر آغاز کرده ام ادامه دهم. ما در حال ساخت چیزهای مهمی هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید