یک دستگاه لودر قاچاق در جاسک کشف شد

هرمزبان- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جاسک از شناسایی و کشف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز یکشنبه پلیس هرمزگان، سرهنگ محمد حبیبی گفت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی سه راهی شهرستان جاسک در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق ، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد، محموله بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبت گمرکی بوده و قاچاقچیان قصد داشتند آن را به صورت غیر قانونی به استان های مرکزی منتقل کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جاسک ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید