«روزی که شکسپیر به رودان آمد» اثر نوجوان هرمزگان به چاپ رسید

هرمزبان – دومین مجموعه داستان کوتاه نوجوان هرمزگانی بنام کتاب «روزی که شکسپیر به رودان آمد» به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان، این کتاب دومین اثر داستانی یلدا جعفری نویسنده ۱۴ ساله از شهرستان رودان استان هرمزگان است.
این کتاب در ۵۰۰ جلد و توسط نشر سمت روشن آماده منتشرشده شده که مجموعه ای از هفت داستان در ۴۴ صفحه را شامل می‌شود.
 محتوای کتاب در زمینه فرهنگ و آیین مردم هرمزگان و بازنویسی از داستان‌های قدیمی به صورت امروزی نوشته شده و از اوایل ماه جاری در دست چاپ قرار گرفت.
یلدا جعفری که دوره‌های داستان نویسی و نویسندگی را در کانون غدیر دانش آموزی بندرعباس گذرانده، نخستین کتاب خود را به نام «جهله به لو» در ۲ هزار نسخه در سال ۹۷ توسط نشر رسول در تهران به چاپ رسانده بود.
« یلدا جعفری» ۱۴ ساله اهل شهرستان رودان در استان هرمزگان است. 
دنیای یلدا برای نوشتن، دنیای خودساخته‌ای میان مرز ۱۴ سالگی او و دنیای بزرگترها است، از این رو وقتی داستان روزی که شکسپیر به رودان آمد را می‌خوانید ترسیم این دنیای بینابین را می‌بینید. از یک سو او با پیش کشیدن این سوژه و شخصیت، فراتر از مرز چهارده سالگی‌اش قدم می‌زند و از سوی دیگر روایت و پرداخت او به طور کامل منطبق با سن او پیش می‌رود. 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید