خبر فوری

به‌مناسبت هفته وحدت؛ طرح طبیعت‌گردی بانوان هیأت ووشو برگزار شد

طرح طبیعت‌گردی ورزشی بانوان هیأت ووشو هرمزگان با عنوان «سلامت پایدار، طبیعت ماندگار» در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان و دختران به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، طرح طبیعت‌گردی ورزشی بانوان هیأت ووشو هرمزگان با عنوان «سلامت پایدار، طبیعت ماندگار» در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان و دختران با حضور فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مریم پاسالار نائب‌رئیس بانوان هیات ووشو هرمزگان و جمعی از مربیان و دختران این هیات به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: برای بهبود و افزایش روحیه نشاط و سلامت جسمی و روانی دختران و بانوان، طرح طبیعت‌گردی ورزشی در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام کرونا انجام خواهد شد.

وی افزود: طرح طبیعت‌گردی ورزشی بانوان با عنوان «سلامت پایدار، طبیعت ماندگار» در استان هرمزگان و در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان اجرا می‌شود.

در ادامه مریم پاسالار نائب‌رئیس بانوان هیأت ووشو هرمزگان عنوان کرد: طرح طبیعت‌گردی با استفاده از شرایط اقلیمی، جغرافیایی و جاذبه‌های طبیعی در نیمه دوم سال که هوا بطور نسبی خنک می‌شود در جهت جذب خانواده‌ها و با محوریت مادران و دختران در این هیات و شهرستان‌ها ماهانه برگزار خواهد شد.

وی گفت: طبیعت‌گردی ورزشی با توجه به انواع طبیعت‌گردی ساحلی، کوهستانی و غیره برگزار می‌شود که با توجه به شرایط کوهستان پارک پنجه علی و کوه گنو و پارک‌های ساحلی در استان هرمزگان بصورت همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی اجرا خواهد شد.

نائب‌رئیس بانوان هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح، ایجاد نشاط و شادابی در الویت است خاطرنشان ساخت: ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی دختران و بانوان ووشوکار، افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان، ارتقای ظرفیت حضور سالم و صمیمی خانواده‌ها در طبیعت و احترام و ارزش‌گذاری و آموزش عمومی در رابطه با اهمیت به محیط‌ زیست پاک و سالم از اهداف طبیعت‌گردی ورزشی است.

پاسالار افزود: این برنامه با همکاری دختران و بانوان ووشوکار با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به برگزاری در فضای باز که امکان اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی با انجام ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی اجرا شد و به‌صورت منظم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید