خبر فوری

سایپا – پرسپولیس؛ شروع فصل برای یحیی با تیم دگرگون شده

هرمزبان – قهرمان چهار فصل گذشته لیگ برتر در اولین بازی لیگ بیستم به مصاف سایپا می رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و سایپا در هفته نخست رقابت های لیگ برتر، جام خلیج فارس، به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در حالی به مصاف سایپا خواهد رفت که در ۴ دوره اخیر لیگ برتر، سرخ ها قهرمان مقتدر لیگ برتر بوده اند و آن ها به دنبال این هستند که برای بار پنجم نیز به این مهم دست پیدا کنند. در اردوی پرسپولیس، بر خلاف فصول گذشته، این تیم نتوانست بازیکنان کلیدی و اصلی خود را حفظ کنه. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور، ۴ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس بودند که این تیم را ترک کرده اند و وضعیت محمد انصاری و محسن ربیع خواه نیز مشخص نیست و این بازیکنان را نیز باید جدا شده بدانیم.
ولی سرخ ها بازیکنانی همچون عیسی آل کثیر (۶ ماه محروم)، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک و آرمان رمضانی را خریداری کرده اند و امیدوارند با این ترکیب باز هم به موفقیت برسند. گفتی است که سرخ ها به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز راه پیدا کرده اند و این مسئله جدای از خستگی و استرس، روحیه زیادی برای آن ها داشته است.
اما سایپا که در فصل نقل و انقتالات، بازیکنانی همچون آرمان رمضانی، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، خالد شفیعی، روزبه شاه علی دوست و حامد فلاح زاده را از دست داده است، موفق شده بازیکنانی مثل محسن مسلمان؛ حسین ماهینی، فریبرز گرامی، مهرداد عبدی، حسین مالکی و مهرداد حیدری را خریداری کند. باید دید که ابراهیم صادقی تیمی که فصل گذشته در آستانه سقوط بود را چطور در فصل جدید مدیریت خواهد کرد.
یکی از نکات جالب این بازی، تقابل بازیکنان سابق است. حسین ماهینی و محسن مسلمان با تیم سابق خود و هم تیمی های سرخ خود ملاقات خواهند کرد و آرمین سهرابیان و محمد شریفی نیز با نهم تیمی های سابق نارنجی پوش خود دیدار می کنند. نکته جالب دیگر این بازی این است که پرسپولیس آخرین بازی اش در لیگ برتر برابر همین سایپا بود که با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شد. وحید امیری به همراه علی علیپور و اوساگوآنا که در این بازی نیتسند، گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
دایی مهدی ترابی، علی علیپور و شجاع خلیل زاده مهم‌ترین تغییرات تیم پرسپولیس برای فصل جدید خواهد بود و البته این تیم در روزهای پایانی فصل بازیکنان دیگری را هم از دست داده بود. علیرضا بیرانوند، کریستین اوساگوآنا و آنتونی استوکس دیگر بازیکنانی هستند که نسبت به فصل گذشته در ترکیب تیم یحیی حضور نخواهند داشت و سرمربی سرخ‌ها که اکنون فینالیست لیگ قهرمانان نیز محسوب می‌شود، با جذب ستاره‌های جدید پا به لیگ بیستم گذاشته است. حامد لک درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا اولین تجربه‌اش با پیراهن این تیم در‌لیگ برتر را پشت سر بگذارد. گلر سابق سایپا که در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی موفق از خود به جا گذاشته، استارت خود برای اولین کلین شیت فصل با پیراهن این تیم را دنبال خواهد کرد.
در‌ غیاب شجاع خلیل زاده که روزهای لژیونر شدنش با تجربه می‌کند، زوج خط دفاعی سرخ‌ها در‌ این بازی را سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل خواهند داد. در سمت راست دفاعی و در شرایطی که سیامک نعمتی همچنان درگیر تست مربوط به مثبت شدن کروناست، مهدی شیری شانس حضور در این پست تخصصی را به دست آورده و در سمت چپ نیز سعید آقایی به میدان خواهد رفت.
در خط میانی باید در انتظار حضور دوباره زوج کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی بود. زوجی که طی سالیان اخیر توانسته‌اند به هماهنگی بالایی دست یافته و بر پایه آن تیم را به موفقیت برساند. در سمت راست بشار رسن و در سمت چپ نیز احسان پهلوان شانس همراهی تیم را خواهد داشت. ‌وحید امیری و مهدی عبدی نیز دو مهاجم پرسپولیس در این جدال خواهند بود. عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم نخواهد بود تا شانس این دو بازیکن که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایشی موفق از خود به جا گذاشته بودند، د‌ر این بازی افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید