خبر فوری

افزایش ۶۸ درصدی تخلفات حادثه‌ساز در کیش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش از افزایش ۶۸ درصدی تخلفات حادثه‌سازدر این جزیره خبرداد و گفت: در مهرماه امسال بیش از ۱۱۷۰ تخلف حادثه‌ساز در سامانه‌های پلیس راهور ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کیش، بهرام ایمانی‌نسب با اشاره به رشد ۲۴ درصدی تخلفات رانندگی در جزیره کیش، افزود: در مهرماه امسال بیش از ۱۵۰۰۰ تخلف در سامانه‌های پلیس راهور ثبت شده است که بیش از ۱۱۷۰ فقره از تخلفات حادثه‌ساز را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات از سوی کیشوندان رخ می‌دهد، تصریح کرد: در مهرماه خودروهای سواری شخصی بیش از ۱۳۵۳۰ فقره جرائم رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند که در این راستا ۱۴۷ خودرو و ۱۳۶ دستگاه موتور شارژی به‌دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی توقیف گردیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش با بیان اینکه ۸۵ درصد تخلفات رانندگی توسط کیشوندان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: عدم رعایت حق تقدم، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، تخدی از سرعت مطمئنه و به همراه نداشتن مدارک رانندگی از پرتکرارترین تخلفات ثبت شده در جزیره کیش است.

ایمانی‌نسب یادآور شد: این تخلفات تأثیر بسزایی در کاهش فرهنگ ترافیک شهری داردکه حتی ثبت بیش از ۱۵ هزار تخلف از طریق سامانه‌های هوشمند هم نتوانسته رانندگان را وادار کند برای حفظ حقوق سایر رانندگان ارتکاب به این تخلفات را فراموش کنند در نتیجه همچنان تخلفات رانندگی در جزیره تکرار می‌گردد.

رئیس پلیس راهور جزیره کیش خاطرنشان ساخت: رانندگان با پایبندی به قوانین و مقررات رانندگی و همچنین احترام به حقوق دیگران می‌توانند پلیس را در تأمین امنیت ترافیکی یاری کنند و سامانه ۱۲۰ پلیس راهور به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخ‌گوی مردم عزیز است.

انتهای پیام/۸۸۰۶۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید