خبر فوری

شبکه آبرسانی ۲۸ روستای هرمزگان اصلاح می‌شود

هرمزبان – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: شبکه آبرسانی ۲۸ روستای این استان با مشارکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی اصلاح و توسعه می‌یابد.

امین قصمی روز شنبه در نشست با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، اجرای طرح‌های آبرسانی تک روستایی، احداث مجتمع‌های روستایی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و توسعه و به‌سازی ناوگان آبرسانی سیار با مشارکت سپاه امام سجاد(ع) و بخش غیردولتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین براساس این تفاهم‌نامه و در راستای رفع محرومیت‌های روستایی، اقداماتی شامل تامین، انتقال و توزیع آب شرب از طریق ارتقا کیفی، توسعه شبکه و آبرسانی سیار در مناطق محروم، کم‌تر برخوردار و روستایی استان هرمزگان با مشارکت طرفین با حضور جوانان جهادگر درمناطق کم برخوردار انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: برای اجرای طرح‌های این تفاهم‌نامه تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که ۷۰ درصد آن از سوی شرکت آب و فاضلاب و ۳۰ درصد از طرف بسیج سازندگی تامین می‌شود.

به گفته قصمی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن مطالعه اولویت‌بندی طرح‌های آبرسانی مناطق محروم و روستایی، فهرستی از طرح‌های قابل انجام به صورت مشترک و واگذاری به بسیج سازندگی را تهیه و برای اجرای مشارکتی آن اقدام خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز گفت: این تفاهم‌نامه برای ۲ سال امضا شده و سپاه ضمن تامین منابع مالی توافق شده در اولویت‌بندی طرح‌ها با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مشارکت می‌کند.

به گفته اباذر سالاری، منابع مالی، تجهیزات، ماشین آلات، مصالح براساس سهم توافق شده از سوی بسیج سازندگی تامین خواهد شد.

وی افزود: سازماندهی و بکارگیری نیروهای داوطلب جهادی، اقدامات فرهنگی در مدیریت مصرف، کمک به مشارکت‌های مردمی و شناسایی نقاط دارای اولویت بخشی از تعهدات سپاه در راستای تحقق این تفاهم‌نامه است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید