خبر فوری

گل گهر، مقصد احتمالی میلاد زکی پور؛ شاید استقلال و گل گهر سیرجان دست به مبادله بازیکن بزنند

هرمزبان – میلاد زکی پور احتمالا در سیرجان به فوتبال خود ادامه خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در حاشیه دیدار استقلال و چوکای تالش پس از این که مدافع استقلال متوجه شد در تفکرات سرمربی آبی ها جایی ندارد، به این موضوع اعتراض کرد و این موضوع با واکنش محمود فکری همراه شد. محمود فکری از میلاد زکی پور خواست تا دور زمین بدود. همان دیشب طرفداری نوشت محمود فکری تصمیم گرفته میلاد زکی پور را از لیست استقلال خارج کند.
امروز هم باشگاه استقلال در خبری رسمی اعلام کرد محمود فکری میلاد زکی پور را در اختیار باشگاه قرار داده و او می تواند از جمع آبی ها جدا شود. شنیده های حاکی از آن است که احتمالا میلاد زکی پور به گل گهر سیرجان می رود و در لیگ بیستم شاگرد امیر قلعه نویی خواهد بود. گفته می شود احتمال دارد استقلال و گل گهر سیرجان میلاد زکی پور و محمد میری را معاوضه کنند.
باشگاه استقلال اعلام کرد میلاد زکی پور می تواند از استقلال جدا شود. پس از حاشیه هایی که در جریان بازی دوستانه استقلال و چوکای تالش اتفاق افتاد، میلاد زکی پور با برخورد محمود فکری، سرمربی استقلال مواجه شد و حالا هم در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است. باشگاه استقلال اعلام کرده میلاد زکی‌پور، مدافع هافبک چپ‌پای استقلال با نامه محمود فکری در اختیار باشگاه قراره گرفته و می‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند و از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود.
از همان روزی که استقلال با وجود حفظ میلیچ و جذب متین کریم زاده، برای خرید محمد نادری اقدام کرد، معلوم بود میلاد زکی پور شرایط متزلزلی در استقلال دارد اما اتفاقاتی نظیر گره خوردن ماجرای محمد نادری و باشگاه بلژیکی و همین طور طولانی شدن روند بازگشت هروویه میلیچ به تهران، این ذهنیت را به وجود آورد که استقلال ریسک نمی کند و میلاد زکی پور را نگه می دارد.
در همین مدت دو پیشنهاد هم از طرف تیم های لیگ برتری به باشگاه استقلال رسید مبنی بر این که آنها به دلیل ترافیک در جناح چپ، زکی پور را واگذار کنند اما استقلالی ها از پاسخگویی به این پیشنهادها که گفته می شود یکی از آنها از طرف یک باشگاه شهرستانی به شدت جدی است، طفره رفتند تا ابتدا تکلیف بازگشت میلیچ و رضایتنامه نادری مشخص شود.
حالا با توجه به اتفاقی که امروز در حاشیه بازی استقلال و چوکا رخ داد و میلاد زکی پور با رفتارش به نیمکت نشینی در بازی تدارکاتی اعتراض کرد، این خبر به گوش می رسد که کادر فنی استقلال قصد دارد در صورت کسب اطمینان از صدور مجوز نادری و بازگشت قطعی میلیچ که اعلام شده فردا در تهران است، میلاد زکی پور را در اختیار باشگاه بگذارد.
البته حتی در غیاب نادری و میلیچ هم محمود فکری از میلاد زکی پور در جناح چپ تیمش استفاده نکرد و همین نکته، احتمال خروج زکی پور از لیست استقلال را تا چند برابر افزایش می دهد. امروز حتی بعد از آسیب دیدگی داریوش شجاعیان که با تغییر روش بازی استقلال همراه بود، محمود فکری باز هم میلاد زکی پور را به میدان نفرستاد و کریم زاده را وارد ترکیب کرد که گویا همین مساله منجر به دلخوری میلاد شد و فکری هم در برخوردی قاطع با زکی پور، به او دستور داد دور زمین بدود.
میلاد زکی پور مدافع چپ آبی ها که در خرداد ۱۳۹۵ به همراه علیرضا منصوریان به استقلال آمد، اکنون ۲۵ ساله است و در حالی که کمتر کسی او را در تیم نفت تهران می شناخت، اما رفته رفته در استقلال برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و به مدت ۴ سال در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان رفت و روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند. میلاد زکی پور که در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در ۲۴ بازی برای استقلال به میدان رفته بود، تنها یک پاس گل را در دیدار با نفت مسجدسلیمان به نام خود ثبت کرد و در ۱۵ مسابقه برای آبی پوشان بیش از ۶۰ دقیقه در زمین حضور داشت و در فصل گذشته در سایه میلیچ قرار داشت و فرصت عرض اندام پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید