خبر فوری

بارسلونا – رئال مادرید؛ ال کلاسیکو فرصت خوبی برای تغییر اوضاع

هرمزبان – بارسلونا در هفتمین هفته لالیگا میزبان رئال مادرید است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نخستین ال کلاسیکوی فصل در هفته هفتم لالیگا، فردا ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در نیوکمپ برگزار می شود. ال کلاسیکویی که بدون حضور تماشاگران رنگ و بوی دیگری دارد. بارسلونا با تغییراتی بسیار و ترکیبی جوان شده پا به لالیگا گذاشت و با وجود این که لیگ را با پیروزی آغاز کرد، آخرین بازی لالیگایی خود را در خانه ختافه با نتیجه ۱-۰ واگذار کرد تا رونالد کومان و تیمش خیلی زود طعم باخت را بچشند. با این حال بارسلونا در آخرین دیدار خود پیش از ال کلاسیکو با نتیجه ۵-۱ فرانس واروش را در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست داد تا شروعی خوب در این رقابت داشته باشد. فردا رونالد کومان نخستین ال کلاسیکوی خود به عنوان سرمربی را تجربه خواهد کرد. جوردی آلبا که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، در لیست بارسلونا برای این دیدار حضور دارد. مارک آندره تراشتگ و ساموئل اومتیتی همچنان مصدومند و قادر به همراهی بارسلونا در این دیدار نیستند.
رئال مادرید با تغییراتی کم و تساوی لالیگا را آغاز کرد و سپس ۳ برد متوالی کسب کرد اما در آخرین دیدار خود در لالیگا، مقابل کادیز متحمل شکست خانگی ۱-۰ شد تا آن ها نیز اولین باخت فصل خود را خیلی زود تجربه کنند. رئال مادرید همچنین در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان نیز مقابل شاختار دونتسک متحمل شکست ۳-۲ شد. سرخیو راموس که در بازی مقابل کادیز مصدوم شد و در بازی مقابل شاختار دونتسک غایب بزرگ رئال مادرید بود، در لیست این تیم برای ال کلاسیکو حضور دارد. دنی کارواخال، ادن هازارد، مارتین اودگارد، آلوارو ادریوزولا و ماریانو دیاز مصدومان رئال مادرید هستند که قادر به همراهی این تیم در بازی فردا نمی باشند.
بارسلونا در ۳۲ دیدار از ۳۳ بازی خانگی اخیر خود در لالیگا، نباخته است. رئال مادرید در ۸ دیدار خارج از خانه اخیر خود در لالیگا، نباخته است. بارسلونا در ۳ دیدار اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده است. ۴ دیدار از ۵ ال کلاسیکو قبلی ۲ یا کمتر از ۲ گل داشته است. بارسلونا در هر ۸ دیدار خانگی اخیر خود موفق به گلزنی شده است. هیچ یک از ۵ بازی اخیر رئال مادرید با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. بارسلونا در ۳ دیدار خانگی اخیر خود، ۱۰ گل زده است.
سرمربی تیم رئال مادرید بعد از دو شکست متوالی خانگی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا اکنون به شدت تحت فشار است و باید تیمش را به خوبی برای دیدار فردا شب لالیگا مقابل بارسلونا که از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد، آماده کند. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان گفت:
می دانیم که با چه چیزی مواجه خواهیم شد، یک ورزشگاه خالی، که البته برای هر دو تیم یکسان است. این یک ال کلاسیکوی متفاوت است، اما هنوز هم ال کلاسیکو است و همیشه خاص خواهد بود. برای ما مهم است که بازی را خوب شروع کنیم. ال کلاسیکو همیشه ال کلاسیکو است و علیرغم شرایط موجود و ورزشگاه خالی، بازی خوبی خواهد بود. بهترین راه تغییر اوضاع همین است چون اولین بازی ما بعد از دو شکست خواهد بود. می خواهیم عملکرد خوبی ارائه کنیم.
شاید لحظات بدی باشند، اما در نهایت نکته خوب راجع به فوتبال این است که می توانید اوضاع را تغییر دهید و این کاری است که ما سعی می کنیم انجام دهیم، و عملکرد خوبی ارائه کرده و مثبت فکر کنیم. بارسلونا همیشه تیم قدرتمند و جنگنده ای بوده و همیشه می دانند که چطور فوتبال زیبایی ارائه کنند. آنها می توانند کار را برای شما سخت کنند. می دانم که فردا بازی سختی خواهیم داشت و این برای ما خوب است.
وضعیت راموس؟ می دانیم که او کاپیتان و رهبر ماست و روی او ریسک نخواهیم کرد. او ریکاوری کرده و همراه ما خواهد بود. مسئله این بود که به آمادگی کامل برسد که سرخیو ۱۰۰ درصد آماده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید