خبر فوری

برگزاری دومین سمپوزیوم «مجسمه و طبیعت»

دومین سمپوزیوم «مجسمه و طبیعت» در جزیره کیش آغاز شده و در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رویداد مجسمه و طبیعت دومین سمپوزیم مجسمه و طبیعت است که از ۲۸ مهر در جزیره کیش آغاز به کار کرده است. رویداد اول آن سال گذشته در بهمن برگزار شد. این سمپوزیوم با هدف تلفیق مفهوم عام طبیعت و مجسمه برای بازنگری به طبیعت از سوی هنرمندان شکل گرفته است.

در این سمپوزیوم هنرمندانی شرکت داده شده‌اند که آثارشان سبک و شاخصه اصلی دارد و این آثار از بین آثاری انتخاب شده که به گونه‌ای امضای آن هنرمند در اثر وجود دارد. هنرمندان در آثار ارائه شده در این سمپوزیوم یک بازنگری از تصویر ذهنی‌شان با طبیعت به وجود آورند. رویداد دوم در ادامه روند سمپوزیوم اول برگزار می شود با این تفاوت که در این دوره مفهوم طبیعت عمومیت بیشتری دارد و به فرهنگ، جغرافیا و محیط بهای بیشتری داده شده است تا فرهنگ و طبیعت جزیره کیش نمود بیشتری داشته باشد.

برای برگزاری این سمپوزیوم ۱۷ هنرمند دعوت شدند و ۱۲ نفر از آنها این حضور را پذیرفتند. دبیر برگزاری این این رویداد احسان گرایلی، دبیر هنری محمود محرومی است.

این رویداد از ۲۸ مهر تا ۱۶ آبان در جریان است و جانمایی و نصب آثار روز ۲۰ آبان در روز کیش انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید