خبر فوری

تقویت نقش بسیج قشم در کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم کاهش آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های بسیج برشمرد و گفت: در همین راستا هسته‌های مصلحین تشکیل و دفتر مصلحین خانواده در قشم ایجاد شد.

محمد سالاری صبح امروز در قشم اظهار داشت: تقویت نقش بسیج در کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق و تحکیم بنیان خانواده از اهداف آغاز به کار دفتر مصلحین خانواده جزیره قشم است.

وی با اشاره به تشکیل هسته مصلحین، افزود: این هسته‌ها جهت صلح و سازش بین زوجین برای کاهش طلاق و تا کنون ۲۱ نفر از خواهران و برادران بسیجی در این راستا سازماندهی شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: پیش از افتتاح و آغاز رسمی فعالیت دفتر مصلحین خانواده، این تیم‌ها در قالب مشاوره به خانواده‌ها ایفای نقش داشته‌اند.

سالاری ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های بسیج در سطح شهرستان قشم که با ساماندهی، آموزش و تربیت نیروهای متخصص آن را دنبال می‌کند.

وی نقش آفرینی در استمرار امنیت پایدار و ناامن ساختن محلات برای متخلفان را از دیگر اهداف بسیج در قشم برشمرد و گفت: عملکرد قابل توجه گشت‌های رضویون از ثمرات تعامل کم نظیر نیروی‌های نظامی و انتظامی در این جزیره است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: اقشار مختلف بسیج باید با ابتکار و بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حوزه تخصصی خود اهداف نظام اسلامی را به پیش ببرند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید