خبر فوری

نمایندگان با تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم موافقت کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ۱۸۸ رأی موافق، ۱۸ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۳ نفر حاضر در جلسه با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم موافقت کردند.

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده درخواست کننده تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم،  گفت: منطقه آزاد قشم جزء قدیمی ترین مناطق آزاد کشور است اما ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی درباره این منطقه آزاد وجود دارد که لازم است تحقیق و تفحصی انجام شود.

وی بیان کرد: مردم فکر می‌کنند که برای برخورد با اقدامات غیرقانونی مدیرعامل و برخی مدیران این منطقه آزاد، اراده ای وجود ندارد اما علت اصلی این است که برخی افراد با لابی‌گری های خود اجازه ندادند که به این موضوع ورود شود.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال بنده از رئیس‌جمهور این است که مدیر عامل منطقه آزاد قشم، چه کارنامه درخشان و ویژگی ممتاز مدیریتی داشته است که با وجود پرونده چند میلیاردی اختلاس و سوء استفاده مالی، این سمت را گرفته است.

مرادی با بیان اینکه مردم به خوبی می‌دانند که حسین فریدون در این انتصاب نقش داشته است، اظهار داشت: منطقه آزاد قشم هم اکنون جولانگاه تصرف در اموال بیت‌المال و تبدیل به منطقه‌ای برای خوش خدمتی به افراد خاص شده است و باید جلوی دست اندازی به اموال عمومی و غارت بیت‌المال گرفته شود.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم هدف مناطق آزاد، توسعه، رونق اقتصادی و رقابت باید باشد اما به دلیل عدم رسیدگی، به محلی برای آبروریزی تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید