خبر فوری

مصرف گاز در هرمزگان امسال ۶ درصد رشد داشته است

هرمزبان – مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، میزان مصرف گاز طبیعی ظرف۶ ماهه امسال در این استان را ۴ میلیارد و۶۳ میلیون و ۴۳۸ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: این میزان باعث افزایش ۶ درصد رشد مصرف در بخش‌های مختلف خانگی، سی ان جی و نیروگاه‌ها شد.

فواد حمزوی روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان داشت: از این میزان مصرف، ۲ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۶۹۲ هزار متر مکعب در بخش نیروگاه‌ها مصرف شده است که رشد ۱۵درصدی را نشان می‌دهد.

وی میزان مصرف گاز صنعتی در این مدت را یک میلیارد و ۸۹۲ هزار و ۵۵۴ هزار متر مکعب اعلام کرد که در مقایسه با ۶ ماهه سال گذشته در این بخش ۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، میزان مصرف گاز در این استان در بخش خانگی را نیز ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۹۸ متر معکب عنوان کرد که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

حمزوی در بخش سی ان جی(CNG) نیز میزان مصرف را ۲۷ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۷۲ متر مکعب با رشد ۶ برابری نسبت به مدت مشابه نیمه سال گذشته اعلام کرد و افزود: بیش از یک میلیون و۱۷۳ هزار مترمعکب نیز در سایر بخش‌ها مصرف شده است.

وی در خصوص برنامه‌های شرکت گاز استان هرمزگان در زمینه گازرسانی به صنایع در سال جاری نیز گفت: گازرسانی به صنایع مستقر در شهر بندرعباس و شهرستان‌های حاجی آباد، رودان، پارسیان و بندرخمیر از برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اضافه کرد: تا پایان دولت تدبیر وامید مجموع خطوط انتقال اجرا شده نیز به ۱۴۳ کیلومتر خواهد رسید و شاهد رشدی حدود سه برابری نسبت به مدت زمان قبل خواهیم بود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید