خبر فوری

راه‌اندازی رشته شیعه‌شناسی در هرمزگان یک کار استراتژیک است

هرمزبان – مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: راه‌اندازی رشته های تخصصی مانند رشته شیعه شناسی در استان یک کار استراتژیک است.

حجت الاسلام حقیقی، روز گذشته(۳۰ مهرماه) در آئین افتتاحیه رشته تخصصی شیعه شناسی با بیان اهمیت راه اندازی رشته های تخصصی در استان هرمزگان، اظهار کرد: رشته شیعه شناسی از جمله رشته های با اهمیت و حتی استراتژیک با توجه به شرایط استان هرمزگان است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: ما بعد از سالها شاهد راه اندازی رشته های تخصصی در سطح استان هرمزگان مانند شیعه شناسی در مدرسه النبی(ص) بندرعباس و همچنین رشته کلام در مدرسه ولی عصر(عج) شهرستان رودان بودیم که قدم های مؤثری در جهت تخصصی کردن رشته ها و همچنین تأمین کادر مورد نیاز حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح آمایش حوزه های علمیه کشور، طرح آمایش حوزه علمیه استان هرمزگان نیز تدوین شده است که قطعاً جوابگوی نیازهای آینده استان هرمزگان و کشور خواهد بود و در افق ۱۴۱۴ که برای استان دیده شده، طلاب در کارویژه‌های مختلف بکارگیری می شوند.

حجت‌الاسلام حقیقی در پایان تاسیس رشته های دیگر از جمله رشته تفسیر را برای استان هرمزگان بسیار با اهمیت و ارزشمند بیان کرد و از تمام مجموعه ها خواستار یاری رساندن در جهت تاسیس رشته های مختلف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید