خبر فوری

اجحاف سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه فرهنگیان در حق پرسنل بازنشسته غیر هیأت علمی

هرمزبان – یکی از پرسنل بازنشسته دانشگاه فرهنگیان در تماس با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از مشکلات پرسنل بازنشسته غیر هیأت علمی این دانشگاه سخن گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، اولین اجحاف این است که پرسنل غیرهیأت علمی دانشگاه فرهنگیان که در شهریور تا اول مهر ۱۳۹۸ بازنشسته شده اند تاکنون همچنان ریالی بابت پاداش پایان خدمت دریافت نکرده اند.

این در حالی است که پاداش پایان خدمت فرهنگیان و پرسنل اداری آموزش و پرورش پرداخت شده است اما این گروه از پرسنل بلاتکلیف باقی مانده اند.

اگر پاداش پایان خدمت این عزیزان به موقع پرداخت می شد، حداقل گوشه ای از مشکلات مالی آنان را پوشش میداد؛ اما با این اوضاع سرسام آور تورم و افت پیاپی ارزش پول ملی، ارزش و کاربرد این پاداش روزبه روز در حال کاهش است و اهمیت تسریع در پرداخت را دو چندان می کند.

اجحاف دیگر در حق بازنشستگان غیرهیات علمی دانشگاه فرهنگیان، شامل نشدن آنها در موضوع همترازی حقوق است.

در حالی که بحث همترازی بازنشستگان و دریافت حداقل ۹۰ درصد حقوق افراد شاغل در همان پست برای گروه های مختلف بازنشستگان کشوری و لشکری اعمال شده است، بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان از همترازی محروم مانده اند.

امیدواریم مسئولین مربوطه حقوق شرعی و قانونی بازنشستگان محترم غیرهیات علمی دانشگاه فرهنگیان را رعایت کرده و به این اجحاف پایان دهند.

پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان آماده انتشار جوابیه مسئولین مربوطه در این خصوص است و ان شاءالله موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید