خبر فوری

مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود

امام جمعه رودان گفت: مشکلات کنونی اقتصادی کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود و باید این موضوع سرلوحه کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز رودان، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، هدایت‌گری و تبیین راه درست در جامعه را از تاکیدات ویژه ایشان عنوان کرد و گفت: معظم‌له همواره با هدایت‌گری صحیح کشور را در مسیر بیشبرد اهداف عالیه قرار داده‌اند.

دری گفت: امروز برخی‌ها در جامعه با ارتباط دادن مشکلات موجود در کشور به معظم‌له در حال تغییر ذهن‌ها و دور کردن افکار از اصل موضوع هستند.

وی بیان کرد: قطعا فلسفه وجود وزارت خانه‌ها، ادارات و نهاد ها رفع مشکلات است و وجود مشکل یعنی اینکه کار در این دستگاه دچار مشکل است.

امام جمعه رودان ادامه داد: توکل و اعتماد به خداوند مبنای موفقیت در امور است و اگر بخواهیم از سد مشکلات در جامعه بگذریم باید این موضوع اصل قرار گیرد، همانطور که معظم‌له تاکید داشتند با باور کردن مردم دیگر چیزی لاینحلی باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: ثبات اقتصادی در جامعه زمانی رخ می‌دهد که سرمایه‌گذاران رونق تولید را رقم بزنند موضوعاتی که هم اکنون تقریبا شرایط تحقق آن بسیار دشواری شده است.

امام جمعه رودان در ادامه با اشاره به قدرت دفاعی کشور و دستاوردهای فراوان در این حوزه خاطرنشان ساخت: روحیه انقلابی و تعقل زمینه پیشرفت در این حوزه بود که باید اولویت امروز امور اقتصادی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: وقتی توان برای کنترل سکه و ارز وجود ندارد نشان از ضعف های عمیق در اقتصاد است که لازمه رفع شدن آن داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه وقف گفت: وقف صدقه جاریه ای است که سودش بعد از مرگ هم به حساب واقف منظور می‌شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه واقف یک مجاهد واقعی در راه خداست، اظهار داشت: نام واقف همیشه ماندگار است.

وی همچنین با اشاره به موج سوم کرونا در کشور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: تلاش‌های مدافعان سلامت همچون حضور در صحنه  جنگ وجبهه است و مردم باید همه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

امام جمعه رودان در پایان با تذکر به کارکنان ادارات  شهرستان تاکید کرد: متاسفانه تعداد زیادی از مراجعات به دفتر امام جمعه گلایه از برخورد نامناسب و عدم رسیدگی صحیح به امور مردم است، باید کارکنان دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحوه ممکن پاسخگوی بوده  و در راستای جلب رضایتمندی مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

منبع: فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید