خبر فوری

عملیات تخلیه و بارگیری کالاها در بندر شهید رجایی مرتب درحال انجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا از روابط عمومی بنادر ودریانوردی هرمزگان، محمد رضا کرجی ران شنبه شب افزود: با وجود تعطیلی دو روزه ایام ایام ارتحال پیامبر گرامی (ص) و ائمه اطهار(ع)  پهلوگیری دهی کشتی ها ، بخش های مختلف ازتخلیه وبارگیری کشتی کانتینر بر ، بارهای حجمی و فله بطور مرتب انجام می شود و مشکلی دراین زمینه نداریم.

وی ادامه داد: بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی ایران  شبانه روزی بوده و همواره در امر تخلیه وبارگیری کالا بویژه کالاهای کانتینری و سنگین پیشتاز بوده و با وجود تحریم ها ومحدودیت ها همچنان به فعالیت بندری خود ادامه می دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان صادرات انواع مواد نفتی از بندرنفتی خلیج‌فارس در شش ماهه امسال را ۷ میلیون ۸۷۰ هزار تن اعلام کرد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

 محمدی کرجی‌ران  یاد آورشد: در این مدت در مجموع ۱۵ میلیون تن انواع مواد نفتی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده که در این راستا رشد ۶ درصدی صورت داشته و از این تعداد  ۷ میلیون ۸۷۰ هزار تن انواع مواد نفتی از بندر خلیج فارس صادر و مابقی وارد این بندر شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید