خبر فوری

فرماندار ویژه میناب: روند احداث اماکن ورزشی در شهرستان میناب مثبت است

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: روند احداث اماکن ورزشی در شهرستان میناب مثبت است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن 19 مهر ماه در نشست شورای ورزش شهرستان میناب در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه اظهار کرد: ورزش بانوان در این شهرستان با برنامه ریزی های مدون بیش از این فعال شود.

وی ادامه داد برای کسب مقام های ملی و حضور بانوان شهرستان میناب در رده های ملی باید سرمایه گذاری در این بخش بیشتر صورت گیرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ضمن تبریک روز پارا المپیک گفت : معلولین شهرستان میناب با تلاش مضاعف توانسته اند مقام های ملی و جهانی کسب کنند و افزود : ان شا الله در آینده نیز شاهد مقام آوری این ورزشکاران باشیم.

وی با بیان این مطلب که با تلاش های صورت گرفته الحمد الله روند رشد احداث اماکن ورزشی در شهرستان مثبت است افزود : ساخت سالن ، استادیوم ورزشی ، احداث چمن ، و مرمت و با سازی سالن های ورزشی درحال انجام یا انجام شده است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود : اجرای این پروژه ها و برنامه ها ورزشی در سطح شهرستان حاصل تلاش و همدلی موجود بین مسئولین امر در استان و شهرستان میناب است.

پاکدامن با اشاره به اینکه با شگاه های ورزشی در شهرستان در آمد ثابت و پایدار ندارند تاکید کرد : باید با برنامه ریزی به سمت درآمدزایی حرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوان استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: بعضی از پروژه ها ی ورزشی در شهرستان ها به صورت مشارکتی انجام می شود و افزود : این اداره کل آمادگی همکاری به صورت مشارکتی برابر با قانون با دهیاران را دارد.

غلامعلی دانشور اذعان کرد : باشگاه های ورزشی در استان می توانند از تسهیلات بانکی در این بخش بهرمند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : احداث سالن ها و زمین های ورزشی براساس اولویت در شهرستان ها احداث می شود.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 394839

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید