خبر فوری

امام جمعه کلکته :عربستان سعودی بزرگترین حامی تروریسم بین المللی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، مولانا اطهر عباس رضوی روزسه شنبه درهمایش مقابله باتروریسم که باحضورسفیر عراق،نمایندگان سفارت سوریه،روسیه وتعدادی از علما وفعالان سیاسی در درگاه شاه مردان دهلی نو برگزار شد افزود:عربستان باید بداند که حیات تروریست ها در عراق وسوریه ودیگر مناطق رو به پایان است.
وی با اشاره به گسترش روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تصریح کرد ریاض،اسرائیل که یکی از بزرگترین دشمنان اسلام و مسلمانان است را به عنوان نزدیکترین دوست این کشور می داند .
امام جمعه کلکته با اشاره به توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه وشکاف در بین کشورهای اسلامی تصریح کرد مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلاف های جزئی به طوریکپارچه در برابر دشمنان اسلام متحد شوند.
وی در ادامه با اشاره به تاکید های بنیانگذار جمهوری اسلامی در خصوص وحدت مسلمانان تصریح کرد ایشان توانست با وحدت علاوه برخنثی کردن توطئه های دشمنان ،بزرگترین ابرقدرت دنیا را به زانو در بیاورد.
امام جمعه کلکته با اشاره به مقاومت سید حسن نصرالله وحزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی تصریح کرد وی درجنگ 33 روزه با پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی کاری کرد که تمام کشورهای عربی از انجام آن عاجز بودند وباعث عزت و افتخار مسلمانان شد.
‘بشار عشار’ سرکنسول سوریه در هند نیز با محکوم کردن سیاست های برخی ازکشورهای منطقه در حمایت از تروریست ها خاطرنشان کرد تروریست ها درسوریه و عراق نفس های آخر را دارند می کشند.
وی تصریح کرد برخی ازکشورهای غربی وامریکا با حمایت از تروریست ها باعث ادامه جنگ وتخریب کشورهای منطقه می شوند.
همایش مبارزه باتروریسم روزسه شنبه باحضورسفیر عراق و نمایندگانی از سفارت سوریه ، روسیه و تعدادی از علما و فعالان سیاسی دردرگاه شاه مردان دهلی نو برگزار شد.
آساق** انتشار دهنده: احمدعلی خلیل نژاد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید