خبر فوری
هرمزبان - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هیچ دین و کتاب آسمانی اجازه توهین و جسارت به ادیان و انبیاء الهی را نمی دهد.

هیچ دینی اجازه توهین و جسارت به ادیان و انبیاء الهی را نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر پنجشنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم بندرعباس در توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط روزنامه فرانسوی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: همزمان پس از دوران اسارت به خاندان پیامبر (ص) در این عصر و مکان شاهد جسارت دشمنان به ساحت مقدس پیغمبر اسلام (ص) هستیم، شخصیت بزرگی که برای تمام جهانیان مایه رحمت است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: این جسارت را به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) که عصاره خلقت، تجلی و جلوه اعظم خداوند است تسلیت عرض می‌کنم، فلسفه عالم خلقت در وجود مقدس محمد (ص) تجلی وتبلور پیدا کرده است.

عبادی زاده ادامه داد: پیامبری که اولیا الهی(ع) در مقابل عظمت ایشان کُرنش کردند و با اعتقاد به برکت مقدس وجود محمد (ص) مراتب کمال و مدال‌های افتخارات الهی را از خداوند متعال به عنوان روح الله، کلیم الله و صفی الله دریافت کردند.

وی تصریح کرد: جلوه اعظم خدا که تمام انبیا منتظر دوران و ظهور ایشان بودند و بشارت تمام ادیان الهی است، شخصیت بزرگی که امام صادق (ع) از شنیدن نام آن بزرگوار حالت سرور در چهره اش هویدا می‌شود و امیرالمومنین علی (ع) در تعبیری می‌فرمایند «من عبدی از عبید محمد (ص) هستم»

.

عبادی زاده ادامه داد: آینده بشریت و انسانیت به برکت وجود مقدس ایشان رقم می‌خورد و آخرین موعود جهانی همه ادیان و انبیا الهی از نسل ایشان جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: امروز خفاش‌های کور و افرادی که هیچ نوری در درک مقام پیامبر ندارند و در تاریکی و ظلمت و گمراهی محض گرفتار هستند مصلحت ما را منفعت خودشان می‌دانند و در توهین به ساحت مقدس ایشان جست و جو می‌کنند در هیچ دین و کتب آسمانی حتی تورات و انجیلی که تحریف شده است اجازه توهین و جسارت به ادیان و انبیا الهی را نمی‌دهد پس با چه منطقی دنیای استکبار جهانی امروز به خود اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر رحمت (ص) توهین کند؟

وی تصریح کرد: کدام منطق و عقلانیت اجازه می‌دهد به مقدسات و اعتقادات و باورهای اسلام و رهبر آن جسارت کنند؟ شما اسلام را بینید حتی اجازه توهین و جسارت بت‌ها را به پیروانش نمی‌دهد بت‌هایی که از سنگ و چوب و فاقد شعور هستند اما به ما اجازه نداده اند به اعتقادات و باورهای بت پرست ها نیزتوهین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: این منطق کجا و آن منطق رسوا و ننگینی که امروز دنیای غرب و سردمداران و مدعیان آزادی بیان این منطق را گسترش می‌دهند کجا؟ منطق جسارت، توهین، تخریب، آزار و اذیت پیروان ادیان با کدام منطق شما غربی‌ها سازگار است؟ شما که مدعی هستید باید به افکار و اعتقادات انسانیت و بشریت احترام گذاشته شود.

عبادی زاده ادامه اداد: آزادی بیان امر پسندیده‌ای است امام حدود، چهارچوب و ضابطه دارد اگر آزادی‌ها بتواند و بخواهند آزادی دیگران را سلب کنند آیا در منطق شما قابل قبول است؟ آزادی افسار گریخته را هیچ منطقی حتی افرادی که مدعی علم و دانش در غرب هستند نیز نمی‌پذیرد و قبول ندارد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه در توجیه عمل ننگین و توهین به پیامبر اکرم (ص) مدعی می‌شود که این عمل منطبق با آزادی بیان است، آزادی بیان یعنی هرفردی اجازه دارد به دیگران توهین کند؟ آن هم به اعتقادات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان؟ آزادی بیان در منطق شما غربی‌ها آیا اجازه سلب آزادی شما را دارد تا در تقابل با آزادی دیگران قرار بگیرد؟ آیا شما و عالمان و فرهیختگانتان این منطق را می‌پذیرید؟

امام جمعه بندرعباس افزود: زمانی که رئیس جمهور کشوری که مدعی آزادی در دنیا و حقوق بشری و انسان‌ها است این مسئله را مطرح می‌کند می‌دانیم که پشت آن یک جریان فکری درتخریب و در تقابل با دین اسلام است که احساس خطر می‌کند و در دنیای غرب موضع گرفته و پنهان شده است.
وی ادامه داد: یک روز تفکر داعش را در راستای ضربه زدن به اسلام طراحی می‌کنند و ارائه یک تصویر خشن و غلط از اسلام را در افکار عمومی دنیا به نمایش می‌گذارند و یک روز تهدید می‌کنند و به بهانه آزادی بیان به نشریات و مجلات اجازه می‌دهند تا به اسلام توهین کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: دنیا بداند مسیری که اسلام دنبال می‌کند در نهایت به احیای تمدن نوین اسلامی است و مستکبران چه بخواهند و چه نخواهند وعده خدا حق است، اسلام گسترش پیدا می‌کند و منطق پیغمبر اسلام (ص) امروز در سراسر دنیا خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اسلام منطق قوی دارد و خود را در اندیشه پوشالی و پوچی که در دنیای امروز مطرح می‌شود دیکته می‌کند، این پیام و وعده حق الهی است که در آینده هیچ احدی یاران او را شکست نخواهند داد، بگذار دشمنان و ددمنشان و رسانه‌های هالیوود در دنیا، به جنگ با دین بیایند اما پایان این حرکت با صالحان است.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید