خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

چهره نورانی پیامبر اسلام (ص) با اهانت مدعیان آزادی بیان مخدوش نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی ، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه بخش توکهور و هشت بندی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و عدم برخورد دولت فرانسه با نشریه اهانت کننده به بهانه آزادی بیان اظهار داشت: دولت های غربی و و قدرت های شیطانی مخصوصاً دولت فرانسه که فضای مناسب برای اهانت به مقدسات اسلامی را فراهم می کنند، بدانند که پیامبر اسلام (ص) نوری الهی است که تاقیامت می درخشد و جهانیان را از جهل و ظلمت رهایی می بخشد و همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید: »يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ «، نور خدا خاموش شدنی نیست.

وی اضافه کرد: با این اهانت ها چهره نورانی نبی مکرم اسلام در بین جهانیان مخدوش نخواهد شد، جایگاه قرآن در بین ملتها تضعیف نخواهد شد؛ بلکه این گونه اقدامات باعث جلب توجه افکار عمومی و اقبال بیشتر به اسلام و مقدسات اسلامی خواهد بود.

خطیب جمعه توکهور هشت بندی افزود: اهانت کنندگان و حامیان آنان منفورتر و چهره کریه شان در بین مردم دنیا شناخته شده تر خواهد شد.

حجت الاسلام جهانگیری اضافه کرد: این گونه اقدامات احمقانه و موهن باعث انسجام و وحدت جهان اسلام خواهد شد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست در آغاز سال تحصیلی و در شرایط کرونایی دانش آموزان را و مدارس را دریابند و افزود: مردم به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا بهتر بتوانیم با کرونا مبارزه کنیم.

وی همچنین از ارتش جمهوری اسلامی به خاطر برگزاری رزمایش ذوالفقار۹۹ در هرمزگان ومناطق همجوار صمیمانه سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید