خبر فوری

۲۰ رتبه برتر کشوری مسابقات فرهنگی هنری به هرمزگان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، احمد مهرانی با بیان این خبر گفت: دانش آموزان استان هرمزگان در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری مرحله کشوری موفق به کسب ۲۰ رتبه شدند.
وی افزود: در این مرحله دانش آموزان هنرمند هرمزگانی توانستند هفت رتبه اول، دو رتبه دوم، سه رتبه سوم و هشت رتبه برگزیده کشوری را از آن خود کنند.
مهرانی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ اثر برتر از استان هرمزگان به دبیرخانه مرحله کشوری ارسال شد ضمن اینکه امسال با وجود شرایط کروناو اولویت حفظ سلامت دانش آموزان،استان در رشته های گروهی از جمله سرود و تئاتر که سال قبل نیز صاحب عناوین اول و دوم کشور شده بودند،اثری به جشنواره معرفی نکرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان به اسامی نفرات برتر کشوری اشاره کرد و گفت: رتبه اول تک نوازی نی انبان کشور توسط مهلا هاشمی از ناحیه دو بندرعباس، رتبه اول نقد موسیقی به زهرا سازور از ناحیه یک بندرعباس، رتبه اول گلیم بافی به مرضیه علیرضایی از حاجی آباد، رتبه اول گلیم بافی به رضا خوشکام از حاجی آباد، رتبه اول عکاسی به ضیاالدین دانایی از بندرخمیر، رتبه اول خوشنویسی به فائزه اکبری از بستک و رتبه اول تک نوازی عود به امین رئیسی از میناب رسید.
مهرانی اضافه کرد: رتبه دوم قالی بافی کشور به رضا اسکندر زاده از حاجی آباد، رتبه دوم تک خوانی به علیرضا رکنی از میناب، رتبه سوم شعر به نگین پوراسدی از فین، رتبه سوم وبلاگ به امیر ضعیفی از شهاب و رتبه سوم پادکست به فاطمه حقیقت از شهرستان بستک اختصاص یافت.
این مسئول خاطر نشان کرد: رتبه برگزیده کشوری شعر به ستاره نورالدینی از میناب، رتبه برگزیده تک خوانی به محمد ابراهیمی از بشاگرد، رتبه برگزیده داستان به سپهر ذاکری از میناب، رتبه برگزیده شعر به سید حسین هاشمی از میناب، رتبه برگزیده پادکست به زهرا ناخدا از ناحیه یک بندرعباس، رتبه برگزیده فیلم کوتاه به مریم پسندخو از بستک، رتبه برگزیده نشریه الکترونیک به نیلوفر بازیاری و مهسا رحیمی از شهاب و رتبه برگزیده نشریه الکترونیک به الهام آزاد و فریده پاینده از شهاب رسید.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید