خبر فوری

رقابت 1200 داوطلب کنکور در ۶ حوزه امتحانی سیریک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد ترکمانی با اشاره به اینکه کنکور سراسری سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در سیریک برگزار می شود اظهار کرد: از مجموع این تعداد از داوطلبان کنکور به تعداد ۵۷ نفر داوطلب در رشته هنر، تعداد ۱۶۱ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، ۶۳۹ نفر در رشته علوم انسانی ،۲۶۸ نفر در رشته علوم تجربی و در رشته زبان خارجی تعداد ۹۹ نفر شرکت نموده اند که از چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه با هم به رقابت می پردازند.

وی گفت: داوطلبان در پنج کد رشته علوم انسانی، ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجه طی چهار روز در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد، جمعه ۳۱ مرداد و روز شنبه یکم شهریور در ۶ حوزه امتحانی با هم به رقابت می پردازند.

ترکمانی با بیان اینکه داوطلبان با اطمینان خاطر کامل به امتحان کنکور بپردازند، تصریح کرد: اقداماتی برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است و داوطلبان دراین زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

ترکمانی با بیان اینکه، از آنجایکه برگزار کنندگان کنکور تمام سعی و تلاششان بر این است که کنکور با بحترین نحو برگزار کنند افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک به منظور هر چه بهتر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بهتر برگزار شدن کنکور سراسری در طول این چهار روز همکاری ویژه ای دارند.

وی از دستگاهای که جهت بهتر برگزار کردن کنکور همکاری داشتند تشکر و قدردانی نمود و اضافه کرد: به منظور تسریع در برگزاری کنکور دستگاهایی از قبیل سپاه پاسداران با در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی و همچنین نیروهای انتظامی جهت تامین امنیت و در راس آنها فرماندار برای بهتر برگزاری کنکور سراسری همکاری داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید