خبر فوری
هرمزگان - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۲۷۶میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وام مرابحه به آموزش و پرورش استان با اولویت مسکن فرهنگیان در سال جاری اختصاص می یابد.

اختصاص ۲۷۶میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وام مرابحه با اولویت مسکن فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی در جلسه تصمیم گیری وام مرابحه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مطابق بخشنامه ارسالی وام مرابحه با اولویت مسکن فرهنگیان بعد از وصل این مبلغ به فرهنگیان واجد شرایط استان پرداخت می شود.
وی افزود: برای دریافت این وام مرابحه در مجموع مبلغ ۲۷۶میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش استان هرمزگان اختصاص یافته است که مطابق حجم ثبت نامی واجد شرایط در مناطق ۲۲ گانه تقسیم می شود.
رئیسی ادامه داد: چون تعداد افراد متقاضی فاقد مسکن زیاد می باشد، مطابق جمعیت فرهنگیان ثبت نامی در هر منطقه وام احتصاص یافته که بر اساس اولویت ها، به بالاترین افراد داری امتیاز این وام تعلق خواهد گرفت.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان به برخی اولویت های پرداخت وام مرابحه اشاره کرد و بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل بالای ۲۰ سال سابقه، زوجین فرهنگی و افرادی که از وام مرابحه استفاده نکرده اند را از جمله این اولویت ها برشمرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: سهم آورده هر فرد برای مسکن فرهنگیان مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال است که مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از این وام مرابحه پرداخت می شود و مابقی را خود افراد پرداخت می کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید