خبر فوری

«مقیمی‌پور» جوان اخلاق‌مدار و خیر بود/ «کرونا» ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، درست ۲۲ مردادماه سال جاری بود که خبر ابتلای امین مقیمی‌پور یکی از ورزشکاران پرافتخار و با اخلاق عرصه ورزش جزیره کیش به ویروس وحشتناک کرونا، شُوک بزرگی به جامعه ورزشی استان هرمزگان به‌خصوص علاقه‌مندان به ورزش ووشو وارد ساخت چراکه ویروس کرونا با این بحران جهانی که به‌وجود آورده است نشان داد بدن ضعیف و قوی و ورزشکار نمی‌شناسد و می‌تواند به هر بدنی سرایت کند.

محمدرضا قهاری رئیس هیأت ووشوی کیش صبح  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز تأسف درگذشت امین مقیمی‌پور آن را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه ورزش کشور و هرمزگان خواند و گفت: مقیمی‌پور از جوانان بسیار ارزشمند کشورمان بود که تاکنون  توانسته بود چهار عنوان بین‌المللی برای ایران اسلامی کسب نماید که دو مدال نقره در مسابقات ۲۰۱۵ اشتوتگارت، مدال طلای ۲۰۱۶ بالتیک و مدال طلای فستیوال جهانی هنگ‌کنگ را در کارنامه سراسر ارزشمند خود دارد.

وی، مرحوم مقیمی‌پور را جوانی بااخلاق و خیر و دوستداشتنی خواند و افزود: درگذشت امین مقیمی‌پور جوان ورزشکار و پرافتخار کشورمان که فردی اخلاق‌مدار و خیر در جزیره کیش بود بسیار سنگین و جانسوز است و به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

رئیس هیأت ووشوی جزیره کیش در ادامه اظهار داشت: به نمایندگی از هیأت ووشوی استان هرمزگان و جزیره کیش این ماتم جانگداز را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آنان صبر و اجر آرزو می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، زنده‌یاد امین مقیمی‌پور، ساکن جزیره کیش بود و همراه با تیم استان هرمزگان در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت می‌کرد.

وی ۲۲ مردادماه پس از ۴ روز مبارزه با بیماری کرونا درگذشت. او دارنده ۱۶ مدال و عنوان قهرمانی در مسابقات داخلی و خارجی بود.

انتهای پیام/

 

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید