خبر فوری

ما هیچ‌گاه به آمریکا دلخوش نکردیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در بندرلنگه با اشاره به اینکه زیارت اربعین یکی از علامات مومن است، اظهار داشت: مومن پنج علامت دارد اول نمازهای واجب، یومیه، نافله، مستحبی و نماز شب و زیارت اربعین و سپس خواندن نماز شب و همچنین انگشتر در دست راست و صورت بر خاک سائیدن و کلمه بسم‌الله را بلند گفتن است.

وی با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان با رهبر انقلاب، افزود: معظم له در این دیدار اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری امریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به تحلیل نادرست در خصوص انتخابات آمریکا از سوی یکی از تحلیگران داخلی اضافه کرد: این تحلیلگر گفته که پس از انتخابات آمریکا کسی کشته و حتی دستگیر هم نشده است بلکه پس از انتخابات آمریکا ده‌ها نفر دستگیر شدند و می‌خواهند با این تحلیل به فتنه 88 اشاره کنند.

رکنی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ادامه دیدار با مردم اصفهان فرمودند، تنها راه حل مشکلات کشور و جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به عزت و رفاه و پیشرفت مادی و معنوی و اخلاقی و فرهنگی را ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی دانستند و گفتند، از لحاظ عملی نیز باید بر روی استحکام درونی کشور به ویژه در بخش اقتصاد تمرکز و اقدام جدی شود.

وی اضافه کرد: کشورهایی که اخیرا خواستار صدور قطعنامه سازمان ملل علیه ما شدند خود هیچ بویی از حقوق بشر نبرده‌اند کسانی که تهمت تروریست به ما می‌زنند خود تروریست‌ها را در آستین پرورانده‌اند و با حمایت و تشکیل گروه‌های تروریستی جنایاتی در عراق، بحرین، عربستان، لیبی، سوریه، پاکستان و یمن مرتکب شده و می‌شوند.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به تحریم‌های مجدد کنگره آمریکا و جلوگیری از فروش هواپیما به ایران ، گفت: ما هیچگاه به آمریکا دلخوش نکردیم بلکه ما به خداوند و قرآن دلخوش کردیم و ایمان داریم.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید