خبر فوری

مسؤولان هرمزگان جهت بررسی مشکلات به مناطق محروم سفر کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر چارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کثیر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرچارک تقوی را لازمه تمام کارها و رفتارها دانست و تقوی و نماز را دو بال پرواز و معراج مومن شمردند.

وی با اشاره به احادیثی در مورد نماز، افزود: پیامبر فرمودند، از من نیست کسی که نمازخود را سبک بشمارد و برای اینکه انسان بتواند در نماز خلوص و خضوع داشته باشد باید قبل از نماز خود را با ذکر و یاد خداوند مشغول بدارد و فکر خود را از امور دنیا فارغ سازد.

امام جمعه بندر چارک با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر عزیز ما گفتند هرکسی که رئیس جمهور شد چه در گذشته و چه حال جز شر نداشته و نخواهند داشت و ما همیشه آماده هر احتمالی و اتفاقی هستیم.

کثر اضافه کرد: مسؤلین ما باید به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه داشته باشند و از نعمت‌های داخل استفاده کامل بکنند و شعار مهم ما می‌توانیم را فراموش نکنند.

وی خاطر نشان کرد: مسؤولین کشور با به کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی وابستگی به دیگرکشورها را قطع و هویت ایرانی اسلامی را به جهانیان نشان دهند.                       

امام جمعه بندرچارک با قدر دانی از حضور مدیر کل مسکن و شهرسازی استان هرمزگان در بندر چارک و مشاهده بررسی مشکلات و نیازهای این شهر و روستاهای اطراف، گفت: امیدواریم دیگر مسؤولان استان هم به مناطق محروم و نیازمند سفری داشته باشند و برای مشکلات و نیازهای این مناطق چاره‌ای اندیشیده شود.                      

کثیر در پایان یادآور شد: اربعین حسینی بزرگترین راهپیمایی و تجدید میثاق با امام و سالار شهیدان کربلا است و عامل بقای این نظام و اسلام ناب محمدی است.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید