خبر فوری
حسین رئیسی

بی‌حرمتی و نامهربانی با مردم تاوان دارد/ بی‌تدبیری در برخی مسؤولیت‌ها باعث سوءاستفاده بدخواهان نظام شده‌ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حسین رئیسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودان اظهار داشت: بیان دغدغه‌های مردمی، اولویت کاری‌ام است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی به هر نحوه ممکن کوتاه نخواهیم آمد.

وی با اشاره به نوسان قیمت نازل محصولات کشاورزی در رودان به‌عنوان قطب کشاورزی هرمزگان افزود: این دغدغه جدی کشاورزان سخت‌کوش رودانی است و هرگونه بی‌توجهی به دست‌رنج مردم قابل بخشش نیست.

رئیسی در ادامه به قیمت لیموترش در بازار عرضه آن اشاره و تاکید کرد: محصولی که عمده اقتصاد منطقه را در اختیار دارد با قیمت ناعادلانه از کشاورز خریداری می‌شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: مسؤولان امر مؤظف به چاره‌اندیشی، بررسی و پیگیری موضوع هستند و بر سر منافع مردم نباید با هیچ شخص، نهاد یا سازمانی تعارف داشته باشیم.

رئیسی در ادامه عنوان داشت: هر کسی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دهد باید مورد بازخواست قرار گیرد.

وی از گلایه‌های کشاورزان در حوزه منابع آب سخن گفت و تصریح کرد: قیمت آب بهای تعریف شده از سوی آب منطقه‌ای بیش از توان کشاورزان است و در بخش صدور یک مجوز نیز مردم در گیر و دارهای اداری مانده‌اند.

رئیسی خاطرنشان ساخت: هیچ اداره‌ای حق نامهربانی با مردم ندارد و هرگونه بی‌حرمتی تاوان دارد چراکه باید مسؤولان از جایگاه خود به نفع مردم استفاده کنند.

وی از برخی بی‌برنامگی‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز گلایه کرد و گفت: برخی‌ها با این بی‌تدبیری و عدم توان لازم در مسؤولیت باعث سوءاستفاده بدخواهان نظام شده‌اند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنهایی که در  نظام اسلامی مسؤولیت دارند باید آنچنان کوشا باشند که مایه آبروی این نظام قرار گیرند.

وی در ادامه از عدم کیفیت نان در رودان به‌عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های مردم این شهر یاد کرد و گفت: مردم حق برخورداری از یک نان باکیفیت را دارند و مسؤولان مؤظف به پیگیری هستند.

رئیسی در ادامه عدم توازن در توسعه استان را ناشی از بی‌عدالتی در توزیع منابع دانست و افزود: اگر منابع با عدالت و رعایت شاخص‌ها توزیع می‌شد ما امروز شاهد توسعه نامتوازن نبودیم.

وی خواستار شفافیت در توزیع منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه هرمزگان شد و بیان داشت: شفافیت در این امر ضروری است.

ورزش رودان مظلوم واقع شده است

در ادامه امام جمعه شهرستان رودان در جلسه شورای اداری با اشاره به مشکلات حوزه ورزش شهرستان رودان گفت: متاسفانه ورزش رودان مظلوم واقع شده است.

حجت‌الاسلام مهدی دری ادامه داد: رودان در حوزه استعدادهای ورزشی با داشتن نخبه‌ها و ستاره‌های فراوان در کشور زبانزد است اما این استعدادها به‌واسطه نبود امکانات به هدر می‌رود.

وی تاکید کرد: این دغدغه جوانان رودان مدت‌هاست بر جای ماند و باید مدیران امر با توجه به آن گره‌گشا باشند.

امام جمعه رودان خاطرنشان ساخت: نبود برخی امکانات ورزشی به‌ویژه زمین چمن فوتبال، پیست دوومیدانی، سالن‌های رزمی و . . . سالهاست ورزشکاران رودانی را رنج می‌دهد.

حجت‌الاسلام دری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ائمه اطهار در دین مبین اسلام و نقش آن در زندگی مردم از کم‌توجهی برخی مسؤولان شهرستان صدرصد شیعه رودان نسبت به‌مناسبت‌های مذهبی گلایه کرد.

وی افزود: نصب یک بنر و آذین بندی در جلو درب ادارات در مناسب‌های اخیر به‌ویژه عید سعید غدیر خم بسیار کم‌رنگ بود.

امام جمعه رودان ادامه داد: رودان باید در اینگونه مناسبت‌ها الگوی هرمزگان قرار گیرد و از هرگونه رفع تکلیفی پرهیز شود.

دری تاکید کرد: امورات فرهنگی نیازمند بودجه نیست و باید این امور خودجوش به راه بیفتد.

وی گفت: اگر توان برپایی مراسمات در شان ائمه را نداریم با برپایی حداقل‌ها ترویج‌دهنده حب اهل بیت علیهم السلام باشیم.

امام جمعه رودان به انجام تکلیف از سوی مدیران بدور از دیدگاه‌های سیاسی تاکید کرد و افزود: وحدت و در کنار هم بودن منجر به یک موفقیت خواهد شد.

حجت‌الاسلام دری در پایان یادآور شد: دغدغه مسؤولان برای رفع مشکلات مردم با جدیت و تلاش مضاعف باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید