خبر فوری

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری: تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی باید مدیریت شود

هرمزبان:امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه تسهیلات خوبی از سوی کمیته امداد و بهزیستی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است، خواستار مدیریت این تسهیلات شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی طی سخنانی افزود: تنها راه رستگاری در دنیا و آخرت رعایت تقوی الهی است.

وی تصریح کرد: انسان اهل تقوی هم باید در بعد فردی خودش را بسازد و هم در اجتماع زمینه حضور دیگران را در زمینه تقوی فراهم سازد و سیر و سلوک الی‌الله از همین طریق امکان‌پذیر است.

امام جمعه حاجی‌آباد، دستگیری از مستمندان و فقرا را از ویژگی‌های بارز اهل تقوی خواند و افزود: انسان متقی هم به فکر زندگی خود و هم دیگران است و کسی که کمک به هم نوع خود نکند نمی‌تواند به این مقام عالیه دست پیدا کند.

مختاری تصریح کرد: مسئولان با نگاه به سیره امام علی (ع) دنبال ریشه ‌کن کردن فقر در جامعه باشند کما اینکه تسهیلات خوبی از سوی کمیته امداد و بهزیستی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است که باید باید مدیریت شود.

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به واقعه بزرگ مباهله با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی دریائی سپاه و ارتش گفت: همانطور که در صدر اسلام و در روز مباهله، اسلام در مقابل کفر قرار گرفت امروز نیز همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) در روز مباهله توانست دشمن را از میدان بیرون کند افزود: اقتدار و معنویت ملت بزرگ ایران اجازه نفوذ سیاسی و فرهنگی را از دشمنان خواهد گرفت و دشمن را از میدان خارج خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته به فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی گفت: همه نیروهای مسلح طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید در اوج اقتدار و توانمندی قرار داشته باشند چرا که دستور صریح قرآن است که آنقدر خودتان را آماده کنید که دشمن نتواند احساس تجاوز را در خودش احساس کند و امنیت ممتاز امروز محصول چشم‌های بیدار نیروی انتظامی است.

مختاری با بیان اینکه باید نقشه دشمن را فهمید و امروز یکی از دروغ‌های آشکار استکبار جهانی شعار حقوق بشر است افزود: از آن طرف شعار حقوق بشر می‌دهند و طرفی دیگر بمب را بر سر مردم بی‌دفاع افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی فرود می‌آورند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هدف استکبار جهانی از مذاکره نفوذ دشمن در کشور است افزود: متاسفانه بعضی‌ها منافع ملی و پیشرفت‌های چندین ساله نظام را در نظر نمی‌گیرند که به فرمایش مقام معظم رهبری اینها سهل‌اندیشی است.

مختاری به تاریخ صدر اسلام اشاره و افزود: حضرت امیرالمومنین (ع) وقتی در مقابل زبیر قرار گرفت زبیر را نصیحت و نهیب زد، امام حسین (ع) بر سر عمر فریاد برآورد ولی متاسفانه بعضی‌ها این را بده بستان می‌دانند و دین را بد معنا می‌کنند و می‌گویند وزیر امور خارجه ایران ادب اسلامی را رعایت کرد.

وی هدف آمریکا نفوذ در مسائل اقتصادی، مسائل امنیتی و در نهایت تحمیل خواسته‌هایش را بر ملت ما عنوان کرد و افزود: تاریخ نشان داده آمریکا در هر کشوری که نفوذ کرده چیزی جز بدبختی و درماندگی برای ملت‌های آن کشور نداشته است.

مختاری خطاب به دولتمردان اظهار داشت: دست دادن با اوباما دست اوباما را تطهیر می‌کند و نباید فراموش کرد که اگر دست کسی که به خون دیگران آغشته شد بگیریم دستمان به خون ملت‌ها آلوده خواهد شد.

وی به دنیای استکبار هشدار داد و گفت: ملت ما بصیر است و درک دارد و بدانید شما با عاقل‌ترین مردم در دنیا روبرو هستید و اینجا کشوری نیست که با نفوذ آمریکا به جائی رسیده باشد و اگر کسی آمریکا را فرشته نجات می‌داند در گمراهی عمیق است.

امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه آمریکا جز بدهکارترین و عقب مانده‌ترین کشورهاست افزود: آمریکا باید فکری به حال مردم و اقتصاد و کارتن خواب‌های خیابانی خودش بکند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون مقدس شهدا کشور بزرگ و انقلابی، ایران یکی از کشورهای برتر دنیا در مسئله هسته‌ای است.

مختاری با اشاره به مذاکرات با آمریکا تصریح کرد: آمریکائی‌ها التماس به مذاکره کردند و بوق‌های رسانه‌ای آنها با دروغ پراکنی عکس این موضوع را منتشر کردند و نشان دادند و امروز مذاکره با آمریکا ممنوع است چرا که هیچ منفعتی در آن نیست.

وی در ادامه با قدردانی از مردم شهر فارغان به جهت برگزار کردن جشن بیرون کردن سوغات شوم ماهواره افزود: اگر کسی می‌خواهد که فرزندش گرفتار فساد اخلاقی نشود باید ماهواره و این ابزار رسانه‌ای دشمن را از خانه‌اش بیرون کند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394810

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید