خبر فوری

توسعه شهرستان میناب از مسیر هم افزائی مسئولین می گذرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجید سلحشور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن اشاره به آمار رشد شهرستان میناب در آزمون دروس نهائی پایه دوازدهم گفت: از تلاش های فرهنگیان این شهرستان که موجب رشد و پیشرفت جایگاه شهرستان میناب در درصد قبولی و میانگین نمرات دروس نهائی خردادماه ۹۹ دانش آموزان پایه دوازدهم در سطح استان و کشور را فراهم ساختند تقدیر می کنم.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت بنیادی ترین و مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه در هر جامعه ای به شمار می آید و برای برخورداری از شهری آباد و پویا نیازمند داشتن دید وسیع و جامع در حوزه آموزش و پرورش نسل آینده است.

سلحشور ادامه داد: هر اقدامی که در مسیر تعلیم و تربیت انجام شود آثار آن در توسعه شهرستان نمایان می شود و ساختن جامعه کارآمد از مسیر هم افزائی مسئولین و مردم می گذرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: تزریق منابع جدید در ساخت مدارس را دنبال می کنیم و در حال رایزنی و استفاده از ظرفیت بنگاههای اقتصادی و کانال های غیر دولتی هستیم.

سلحشور به روند آموزشی در سال تحصیلی پیش رو اشاره کرد و افزود: ۱۰۵ مدرسه روستایی میناب که فاقد اینترت بودند به اینترنت متصل شده و شورای آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای فراهم ساختن بستری مناسب برای تحصیل مطلوب دانش آموزان فراهم آورد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید