خبر فوری

اجرای صدها برنامه و حضور جهادی مجازی در عید غدیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و با توجه به شرایط موجود برگزاری باشکوه و میدانی مانند سال‌های گذشته امکان پذیر نیست اما قطعاً مردم ولایتمدار ایران اسلامی از کنار غدیر بی تفاوت نخواهند گذشت.

محمودی افزود: تبدیل هر خانه به یک محفل غدیری، اهدای هدیه و عیدی به اعضای خانواده خصوصاً فرزندان، نصب پرچم و نماد عید در کوچه‌ها و معابر از جمله اقداماتی است که ما را از فیوضات غدیر برخوردار خواهد کرد.

وی بیان کرد: برخی سازمان‌ها و نهادها و تشکل‌های مردمی با اجرا و پیش بینی برنامه‌های مناسب آماده گرامیداشت این عید الهی هستند و علاوه بر صدها برنامه، مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تولیدات فرهنگی در شهرستان‌های استان تهران، در شهر تهران نیز برنامه‌های زیادی پیش بینی شده که یا در حال اجرا است و یا اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از برنامه ریزی های بنیاد غدیر، نهادها و ادارات تبلیغی، زیبا سازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری، هنری مساجد، ائمه جمعه و جماعات، بسیج، هیئت‌های مذهبی و تشکلهای مردمی گفت: حدود ۸۰۰ سازه با مساحت ۲۶ هزار مترمربع در سطح شهر تهران به تبلیغات غدیر اختصاص یافته و همچنین ده‌ها کاروان شادی در سطح شهر به راه خواهد افتاد.

وی تولید ده‌ها محتوا برای استفاده در فضای مجازی شامل اجرای خطبه غدیر، سرودها و نماهنگ‌های غدیر، شب شعر علوی، میثاق با غدیر، نمایش، مسابقه مجازی کتابخوانی، دکلمه خوانی، معرفی کتاب‌های غدیر، استوری غدیری باشیم، شعرخوانی استاد شهریار، آداب و اعمال غدیر را از دیگر اقدامات انجام شده معرفی کرد.

محمودی به اجرای صدها برنامه حضوری، جهادی و مجازی اشاره کرد و عنوان داشت: تکریم خانواده‌های شهدای سادات، آذین بندی خانه‌ها و محلات، اطعام هزاران نفر، جشنواره غدیر روز لبخند در سالن ترانزیت فرودگاه مهرآباد، اجرای نقالی غدیر در ایستگاههای مترو، اهدای ماسک به عنوان عیدی، اجرای برنامه‌ها در فرهنگسراها، نورافشانی و اهدای هزاران بسته معیشتی به محرومین و آسیب دیدگان از کرونا و توزیع هزاران جلد کتاب ویژه غدیر را از دیگر برنامه‌های اجرایی ذکر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید