خبر فوری

رای شورای اقتصاد وحی منزل نیست/ظاهرا مردم هرمزگان فریادرسی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، رضا حیدری زاده عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس برای چندمین بار پی در پی بیان داشت: بر طبق مصوبه شورای اقتصاد هر وسیله نقلیه ای که از زیر پل ایسین عبور می کند و با توجه به نصب دوربین قبل از پل ایسین، باید مبلغ هزار و ۲۰۰ تومان بعنوان عوارض آزادراهی پرداخت نماید که این موضوع مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سوالی که مردم دارند این است که بابت چه چیزی عوارض دریافت می شود و مدیر کل محترم راهداری استان هرمزگان می بایست پاسخی منطقی در خصوص پیگیری این موضوع از مرکز به درخواست شهروندان داشته باشند و همچنین توضیح داده شود که عوارض دریافتی از این گذرگاه در مقابل ارایه چه خدماتی است و صرف چه کاری می شود.؟

حیدری زاده اظهار داشت: به نظر می رسد مردم هرمزگان فریادرسی ندارند چرا که تاکنون هر چقدر مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان محترم چه در مجلس و چه در شورای شهر موضوع را پیگیری کرده اند اما هنوز هیچ پاسخ منطقی واصل نشده است.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: معتقدم جانمایی و کار کارشناسی برای دریافت عوارض در این محل ایراد دارد و مبلغی که از مردم بعنوان عوارض دریافت می شود ظلم آشکار در حق مردم بندرعباس و هرمزگان است.

حیدری زاده گفت: رای شورای اقتصاد در این زمینه وحی منزل نیست و باید این طرح در خصوص حداقل مکان نصب دوربین مورد بازنگری مجدد قرار گیرد تا در حق مردم هرمزگان بیشتر از این ظلم آشکار صورت نگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید