خبر فوری

آرشیو برچسب: شورای شهر بندرعباس

شهرداری در تکمیل پروژه‌ها ناتوان شده است/ انتقاد از سرعت‌گیرهای بی قاعده در بندرعباس

اعضای شورای شهر بندرعباس در نشست ویژه‌ای به بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل شهری پرداختند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، دویستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار ارائه گزارش عملکرد ۷ ماهه سالجاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با حضور ارجمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس و اخلاقی …

ادامه خبر »

چهار راه پگاه و چهار راه شهرک پیامبر اعظم قتلگاه مردم بندرعباس

هرمزبان - صد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار "تعامل و هم‌اندیشی فی‌مابین راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرعباس، پیرامون مسائل و مشکلات شهری" برگزار شد.

ادامه خبر »

رای شورای اقتصاد وحی منزل نیست/ظاهرا مردم هرمزگان فریادرسی ندارند

هرمزبان - رضا حیدری زاده عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : دریافت عوارض با توجه به نصب دوربین قبل از پل ایسین مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است و بنظر می رسد جانمایی و کار کارشناسی آن ایراد دارد.

ادامه خبر »

فاطمه جراره : فقر مکان های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید

هرمزبان - رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال های اخیر فضاهای ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید.

ادامه خبر »

موافقت با بازشماری 15 درصد از صندوق‌های رأی انتخابات شورای شهر بندرعباس

هرمزبان:هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با بازشماری 15 درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

ادامه خبر »

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری بندرعباس به انبوه‌سازان مسکن

هرمزبان:رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری به مناسبت عید فطر به انبوه‌سازان و کسانی که در عرصه ساخت‌ و ساز فعالیت دارند خبر داد.

ادامه خبر »