غربی‌ترین نقطه هرمزگان تحت اشراف قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، تعدادی از فعالان جهادی شهرستان پارسیان و اعضای گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان دیدار کردند.

در این دیدار پیرامون مسائل و اهداف قرارگاه سخنانی مطرح شد و تفاهم‌نامه‌ای نیز برای بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و توان مردمی مابین گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پارسیان و قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان امضا شد.

طی این تفاهم‌نامه که یکی از اهداف آن حفظ و تقویت ارتباط قرارگاه استانی با مناطق دور از مرکز استان است، گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به پایگاه مردمی که در شهرستان پارسیان دارد بایستی در راستای مطالبه‌گری و امیدبخشی از راه مبارزه با مفاسد اقتصادی گام بردارد.

محمدرضا وجدان‌حقیقی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان در این دیدار بر لزوم شناسایی و برطرف کردن گلوگاه‌های فساد در مناطق تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: فعال کردن انگیزه‌های مردمی برای مبارزه با فساد می‌تواند در این مسیر بسیار کارگشا باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، تفاهم همکاری مشترک بین قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان و گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به امضای محمدرضا وجدان‌حقیقی دبیر قرارگاه و غلامحسین رحیمی سرپرست گروه جهادی به امضا رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۲

 

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید