خبر فوری

حاجی میرزایی: ۵۰ درصد دانش‌آموزان باید در هنرستان‌ها تحصیل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محسن حاجی میرزایی عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی  هنرستان گوهرشاد شیروان با بیان اینکه این هنرستان در مهرماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: گام های خوبی برای توسعه مهارت آموزی دانش آموزان برداشته شده زیراکه کشور نیازمند آن است.

حاجی میرزایی در خصوص تکمیل خانه معلم شیروان که سال هاست نیمه تمام مانده، گفت: امسال کمک خواهیم کرد تا این طرح که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به اتمام برسد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: این شهرستان با چهار هزار فرهنگی فعال و بازنشسته از داشتن مجموعه خدماتی فرهنگیان محروم است.

علی جدی اظهار داشت: تکمیل اردوگاه فرهنگی تربیتی زوارم بخش مرکزی این شهرستان هم نیازمند تخصیص اعتبار است تا فرهنگیان و دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.
هنرستان فنی و حرفه ای گوهرشاد شیروان در زمینی به گستره هزار و ۷۰۸ مترمربع و با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ساخته می شود.

هم اینک ۲۸ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

محسن حاج میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در نخستین برنامه سفر دو روزه خود، پس از حضور در گلزار شهدا در شهر بجنورد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سفر به شهرستان اسفراین بعد از افتتاح یک پروژه عمرانی با مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان نشست داشت و امروز هم با هدف افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان های بجنورد و شیروان حضور داشت و در نشست شورای اداری استان هم شرکت کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید