خبر فوری

امتحانات دروس عمومی و معارف دانشگاه آزاد بندرعباس مجازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود:نحوه برگزاری و چگونگی شرکت در آزمون در سایت دانشگاه اعلام شده است.
مازیار یحیوی با اشاره به اینکه امتحانات مقطع کاردانی و کارشناسی بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۲۴ خرداد با دو هفته تعویق برگزار می‌شود، تصریح کرد: امتحانات دروس تخصصی رشته‌های علوم پزشکی از یکم تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز از روز شنبه ۲۴ خرداد، بصورت مجازی مطابق با زمان اعلام شده در کارت ورود به جلسه برگزار می‌شود.
یحیوی بیان کرد: دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در دروس زیر ده نفر هم، باید مانند دانشجویان دکتری بصورت شفاهی و به شیوه برخط، در سامانه آموزشی واحد الکترونیک که در کلاس‌ها حضور می‌یافتند، امتحان دهند.
وی ادامه: بقیه دانشجویان کارشناسی ارشد در دروسی که جمعیت بیش از ده شرکت کننده دارند، امتحان بصورت کتبی مجازی برگزار شود که نحوه برگزاری و شرکت در امتحان در سایت دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به نشانی iauba.ac.ir اعلام می‌شود.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی درخصوص برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، سایت این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید