خبر فوری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان: توجه به خبرنگاران بستر توسعه را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک جریان فکری در بستر زمان است و معتقدم توجه به صنف خبرنگاران توجه به یک صنف خاص نیست بلکه توجه به موضوعات موردنیاز جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح‌کرد: در حوزه فرهنگ، اقتصاد، دین و غیره اگر به خبرنگار و مطبوعات توجه شود بستر توسعه همه موضوعات فراهم می‌شود.

وی ادامه‌ داد: همیشه در تاریخ فردی به عنوان خبرنگار با عناوین مختلف بوده که گاهی راوی و برخی ادوار هم محدث تاریخ لقب گرفته و نشان از اهمیت جایگاه خبر و و رسانه است. توجه به خبرنگاران امروز، توجه به آینده است.

میرزایی با اشاره به عملکرد قابل قبول خبرگزاری تسنیم در هرمزگان و کشور ابراز داشت: خبرگزاری تسنیم یک خبرگزاری ملی و بین‌المللی است که مردم آن را به عنوان یک خبرگزاری مفید می‌شناسند و تسنیم همواره اخبار را کامل و جامع منتشر می‌کند و بیش از سایر خبرگزاری‌ها به دنبال تولید اخبار  و پیگیری سوژه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی هرمزگان، صداقت، صراحت و دقت را از جمله خواسته‌های مهم همه آحاد مردم و مسئولان از خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان‌کرد و گفت: تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه یکی از عوامل موثر در بازدهی اثرگذار هر نهادی  است.

وی همچنین رسانه‌ها را ابزار ارتباط مردم با مسئولان دانست و تصریح‌کرد: تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بسترساز پیشرفت جامعه باشد.

میرزایی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را از اهم راه‌اندازی و فعالیت خبرگزاری‌ها در داخل کشور عنوان‌کرد و بیان‌داشت: خبرگزاری تسنیم هرمزگان با به‌کارگیری نیروهای ولایتدار و ارزشی، به خوبی توانسته نقش خود را در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان به اشاره به نقش خبرگزاری تسنیم در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی اذعان‌داشت: بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش به سزایی در  ارتقای اطلاعات در جامعه دارند و خبرگزاری تسنیم نیز توجه ویژه‌ای به این مهم، داشته و دارد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید