خبر فوری

روزپیکر: نمایش خوبی داشتیم اما نتیجه نگرفتیم

عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست مقابل گیتی پسند در بندرعباس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ده یازده دقیقه اول را خوب کنترل کردیم، تیم حریف تیمی کاملا با تجربه است که از کوچکترین موقعیت ها استفاده خوب می برد و متاسفانه روی مواردی که از قبل هم تذکر داده بودیم گل خوردیم.

سرمربی آذرخش بندر عباس ادامه داد: در مجموع شش یا هفت موقعیت برای حریف به وجود آمد که توانستند سه گل بزنند اما ما حداقل ۱۰-۱۵ موقعیت خوب داشتیم که روز خوب سپهر محمدی بود. ما حتی در پنج ثانیه آخر موقعیت در مقابل با سپهر محمدی داشتیم اما توپ ما به گل تبدیل نشد. به تیم حریف تبریک می گویم، نمایش خوبی داشتیم اما متاسفانه نتیجه ای نگرفتیم.

وی در مورد تیم گیتی‌پسند گفت: تیم حریف نیاز به تعریف ندارد و اکثر آنها ملی پوش هستند و روی موقعیت ۱۰ الی۲۰ درصدی موقعیت ۱۰۰ می سازند و از آن استفاده می کنند. ما در شرایط دفاعی اصلا اشتباه نکردیم و اکثر گلها را روی ضد حمله خوردیم. اشتباه پیش می آید، حریف اشتباه می کند ما استفاده می کنیم و ما اشتباه می کنیم و حریف استفاده می کند که حریف از اشتباهات ما به خوبی سود برد اما نتوانستیم از موقعیت ها بهره ای ببریم.

روزپیکر در مورد مشکلات و مسائل مالی تیمش گفت: مشکلات کماکان پابرجاست که امروز بعد از دوماه دیدم مدیر تیم به سالن آمده است و مصاحبه کرده بودند که قبل از بازی با تیم مقاومت البرز کارهایی انجام می دهیم. همان جا اعلام کردم که به مدیر سلام برسانید و بگویید که وقت حرف زدن تمام شده و دو سال است که می گویند امروز و فردا انجام می دهیم، این حرف ها هیچ فایده ای ندارد و شرایط خوب نمی شود، ما فقط به امید روزهای خوش بازی ها را پشت سر می گذاریم تا حداقل  بی دردسر بازی ها را انجام دهیم.

سرمربی تیم آذرخش در پایان در همین خصوص ادامه داد: من در مورد مشکلات تیمم هرچه بگویم درکش برای شما مشکل است و مطمئن باشید هر تیم دیگری جای ما بود از مسابقات لیگ برتر فوتسال انصراف می‌داد اما بازیکنان تیم آذرخش به خاطر هواداران پر شور این تیم مانده‌اند و هنوز بازی می‌کنند. واقعا شرایط تیم ما بحرانی است و ما شرمنده هواداران هستیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده لطف آنها را جبران کنیم.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید