خبر فوری

افزایش ۲۳ نفری مبتلایان به «کرونا» در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب (چهارشنبه ۲۷ فروردین) در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۸۹۴نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۵۹۸نفر پس از طی دوره‌ درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۱۸۳نفر همچنان بستری هستند.

وی افزود: در میان بستری‌شدگان ۱۳۲ نفر ایزوله، ۲۸ نفر در بخش ICU و ۲۳ نفر در بخش‌های عادی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: تا امروز از بین این افراد و برخی دیگر نیز به‌صورت سرپایی در مجموع از ۲۶۳۶ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ آزمایش ۲۲۲۳ نفر منفی بوده و آزمایش ۳۸۴ نفر هم مثبت اعلام شده است.

دکتر فرشیدی تصریح کرد: طی یک روز اخیر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در هرمزگان شامل ۱۱نفر در بندرعباس، ۸نفر در میناب، ۲نفر در قشم، ۱نفردر حاجی‌آباد و یک‌نفر در بندرلنگه شناسایی شد.

وی همچنین عنوان کرد: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۲۹ نفر ترخیص شده‌اند، ۳۶ نفر بستری هستند و ۱۹ نفر هم فوت کرده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان بدین شرح است:

بندرعباس: ۱۸۵ نفر
میناب: ۵۳نفر
کیش: ۵۲ نفر
قشم: ۳۲ نفر
حاجی‌آباد: ۱۹ نفر
بندرلنگه:  ۱۳ نفر
پارسیان: ۱۲نفر
رودان: ۸ نفر
بندرخمیر: ۶ نفر
بستک: ۳ نفر
جاسک: ۱ نفر

انتهای پیام/۳۲۶۴

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید