خبر فوری

توزیع ۴۰۰ هزار ماسک در قشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، علیرضا نصری اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل جو روانی جامعه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی در سطح شهرستان قشم بویژه مدارس و اماکن پُر تردد توزیع می‌شود.

وی افزود: نگرانی و شایعاتی در خصوص ابتلای سه بیمار از جمله یک نوزاد در قشم به ویرویس کرونا جو روانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده که این موضوع تکذیب شده و صحت ندارد.

این مقام مسوول با بیان اینکه هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در قشم تائید نشده، گفت: تنها یک مورد مشکوک در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تحت مراقبت است.

فرماندار قشم تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان قشم و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مراجع رسمی اعلام خبر در خصوص بیماری کرونا هستند و مردم اخبار مربوطه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

نصری اضافه کرد: همچنین در راستای پیشگیری از این بیماری، سرو قلیان در تمامی سفره‌خانه‌ها و مراکز عرضه تا ۲۰ اسفندماه ممنوع اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری لازم در خصوص تعطلی مدارس با توجه به اینکه هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در هرمزگان گزارش نشده است از سوی مرکز استان انجام خواهد شد.

فرماندار قشم با بیان اینکه تمامی مسوولان باید نسبت به فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های صحیح برای پیشگری اقدام کنند، اضافه کرد: در همین راستا نشست مشترکی با ائمه جمعه و جماعت و دهیاران برگزار می‌شود.

نصری خاطرنشان کرد: همچنین رفت و آمدهادر مبادی ورودی جزیره قشم شامل بندر لافت، فرودگاه و اسکله شهید ذاکری کنترل خواهند شد.

منبع: فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید