خبر فوری

عبادی زاده: راهپیمایان سیلی به مراتب سخت تراز عین الاسد به گوش استکبار نواختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه شهر بندرعباس گفت: حضور یکپارچه نوجوانان و جوانان نشان از حقانیت و پیش بینی درست و به حق رهبری بیانیه گام دوم انقلاب است که محوریت را به این قشر از جامعه داده است.

  حجت الاسلام و المسلمین  محمد عبادی زاده افزود: هرچه زمان می گذرد شاهد به بار نشستن اعتماد رهبری انقلاب به نوجوانان و جوانانی است که بارها در عرصه های علمی، اجتماعی و سیاسی خود را ثابت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست اولویت را به کسانی بدهند که ضمن داشتن حرف های جدید بتواند شرایط فعلی و آینده را درک کند و بتواند در راستای پیاده کردن گام دوم انقلاب با شجاعت گام بردارد.

وی تاکید کرد: در آینده نیاز مند مجلسی مکتبی، انقلابی، پرکار، شجاع و جوان هستیم که از محافظه کاری و ترس دور باشد.

خطیب جمعه بندرعباس خطاب به مردم هرمزگان بیان داشت: کسانی را انتخاب کنیم که حرف و عمل شان یکی باشد و پایبند به وعده ها داده شده و قول قرارهایشان باشند.

عبادی زاده ادامه داد: کوتوله های اعتقادی و سیاسی و واداده ها و ترسوهایی که نمی توانند کاری در جهت حفظ عزت و کرامت شما مردم کاری بکنند نباید وارد مجلس شوند.

وی با تاکید بر این موضوع که ما مجلس انقلابی می خواهیم گفت: نمایندگانی می خواهیم که با شجاعت و انقلابی بودن بتواند بن بست های پیش روی توسعه کشور را بشکند و شجاعتش مثل مدرس باشد که بهترین الگو برای نمایندگان است.

امام جمعه بندرعباس افزود: به کاندیداهایی رای بدهید که به سوگند خود (سوگند نامه مجلس شورای اسلامی) در خصوص تقوا، حفظ استقلال، امانت داری و رعایت مصالح عمومی پایبند باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اضافه کرد: با توجه به زمان باقی مانده با جستجوو مراجعه به سوابق کاندیداها و براساس معیارهای اعلام شده از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین رهبرمعظم انقلاب به افراد مورد نظر که گمنام نیز نیستند رای بدهید.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با قرائت و تشریح چند حدیث از ائمه معصومین اظهار کرد: وجود حضرت زهرا به عنوان اسوه انسان کامل  می تواند برای همه ما الگو باشد و امیدوارم که مردان و زنان مسلمان دراین راه که سند حقانیت ما است حرکت کنند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هیچ دینی به اندازه اسلام به جایگاه، حقوق و قدر و منزلت زنان توجه نکرده است.

” شاهد هستیم که زنان در دنیای جاهلیت مدرن امروز با بزک شدن به ابزاری برای تبلیغ و فروش کالاها تبدیل شده و تمام شبکه های هالیوودی تلاش می کنند از منزلت بالای زنان به بهانه آزادی بکاهند”.

عبادی زاده گفت: زنان مسلمان باید مراقب دجال واره های استعمار پیر مدرن  جدید و قدیم باشند که چگونه می خواهند زنان مارا تباه کنند و امروز روزی است که باید با معرفی الگوی های مناسب عزت و منزلت را بوجود بیاوریم.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید