خبر فوری

اله مراد عفیفی پور: بهره برداری از ۲۲ پروژه دریایی و بندری درایام دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، اله مراد عفیفی پور بیان داشت: از مجموع ۲۲ پروژ های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر ۳ پروژه عملیات اجرایی آن آغاز و ۱۹ پروژه دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بخش عمده هزینه‌ها در اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی بوده و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین شده است.

عفیفی پور با بیان اینکه این پروژه‌ها عمدتاً در بخش‌های سرمایه گذاری، توسعه‌ای، گردشگری، فنی و دریایی می‌باشد افزود: بهره برداری از پروژه‌های مورد اشاره برای حدود ۹۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه داشته و در بنادر لنگه، سیریک، شهید رجایی، شهید حقانی و جزایر قشم و هرمز احداث شده است.

این مقام مسئول بهره برداری از یک پایانه نفتی و آغاز عملیات اجرای دو پایانه دیگر در بندر نفتی خلیج فارس، بهره برداری از چندین فروند اسکله‌های فلزی در مبادی گردشگری بنادر و جزایر استان و همچنین آغاز عملیات اجرایی اسکله تجاری بندر سیریک را مهمترین این پروژه‌ها عنوان کرد.

به گفته عفیفی پور بهره برداری از ساختمان سیمیلاتور(شبیه ساز)، آرپا و سامانه نقشه برداری (ECDIS)، بهره برداری از سیستم Access Control بندر شهید رجایی (فاز درب کامیون رو )، بهره برداری از دیوار ساحلی و سایبان گردشگری جزیره هرمز از دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید