خبر فوری

آرشیو برچسب: اله مراد عفیفی پور

شناورها با ۵۰ درصد ظرفیت به بوموسی سفر می کنند

ایسنا نوشت: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی قبل و حین سفر برای خدمه و مسافران که قصد عزیمت به جزیره بوموسی را دارند الزامی دانست.

ادامه خبر »

ترخیص کالاهای بهداشتی از بنادر هرمزگان در کمتر از ٣ روز

هرمزبان - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ‌گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کالاهای بهداشتی در بازه زمانی کمتر از ۳ روز با همکاری گمرک و سایر دستگاه‌های مربوطه از بندر شهیدرجایی ترخیص می شود.

ادامه خبر »

به صدا درآمدن بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت در هرمزگان

هرمزبان - در اقدامی نمادین و هماهنگ با سایر بنادر کشور صدای بوق امید از همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاهای هرمزگان امروز ۲۶ فروردین ماه شنیده شد این اقدام به پاس ارج نهادن به مجاهدتهای تلاشگران جبهه سلامت و هارمونی واحد ملت های نشسته در یک کشتی و یقین به گذر از دریایی مواج بود.

ادامه خبر »

تخلیه و بارگیری بالغ بر نود و چهار میلیون تن کالا در بنادر هرمزگان

هرمزبان - ۹۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۰۳ تن کالای نفتی و غیرنفتی سال ۸۹ در بنادر استان تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با مدت مشابه سال پیش از آن ۱.۲ درصد افزایش یافته است.

ادامه خبر »

مسئولیت ما نسبت به مردم زلزله زده کرمانشاه تمام نشده است

هرمزبان:مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تقدیر از مشارکت چشمگیر شرکت های اعضای جامعه دریایی و بندری در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب ایران، گفت: مسئولیت اجتماعی ما در قبال این مردم زلزله زده هنوز تمام نشده است.

ادامه خبر »