خبر فوری

محمد جواد کولیوند: بعید می دانم در حال حاضر مجلس برنامه ای برای استیضاح وزرا داشته باشد

بعید می دانم در حال حاضر مجلس برنامه ای برای استیضاح وزرا داشته باشدبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمد جواد کولیوند با ارائه توضیحاتی از جلسه روز سه شنبه مجلس در ارتباط با دادن رای اعتماد به وزرای آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در بخش آموزش و پرورش این انتظار از وزیر جدید وجود دارد که با جدیت مطالبات فرهنگیان را پیگیری کند.بحث صندوق فرهنگیان را مورد توجه قرار دهد و بهبود معیشت فرهنگیان و آموزش کشور که اکنون به نوعی در یک سردرگمی به سر می برد از اولویت های اصلی کاری باشد.
این نماینده مجلس به برنامه های ارائه شده از سوی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ایشان برنامه هایشان را  برای ورزش همگانی ، حرفه ای و همچنین ورزش جوانان  در صحن علنی مجلس  مطرح کردند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برخی از صحبت های وزیر فرهنگ و ارشاد در این جلسه اشاره کرد و گفت:‌اکنون بیشتر مشکلات در کشور ما مربوط به مسائل اشتغال، معیشت و به طور کلی مسائل اقتصادی است. آقای رئیس‌جمهور روز سه شنبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه دادند و گفتند که ما از برخی از این مسائل عبور کرده ایم گرچه به نظر می رسد آنچه که رئیس جمهوری گزارش داده اند در صحنه عمومی جامعه متبلور نیست.
وی با بیان اینکه به اعتقاد تعدادی از نمایندگان بهتر بود رئیس‌جمهور در بحث ترمیم کابینه به وضعیت اساسی کشور یعنی موضوع اقتصاد می پرداختند، ادامه داد: در حال حاضر مسائلی مانند بیکاری و  رکود درفضای کسب و کار به پاشنه آشیل دولت تبدیل شده اند .
کولیوند با بیان اینکه بعید است که در نه ماه باقی مانده از فعالیت دولت شاهد تغییراتی در سیستم اقتصادی کشور باشیم در پاسخ به این سوال که آیا مجلس برنامه ای برای استیضاح و یا تغییر وزرا به  خصوص در بخش اقتصادی دارد گفت:‌بعید می دانم مجلس در حال حاضر برنامه ای برای این موضوع داشته باشد. اکنون بحث  برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه سال  96 مطرح است و ما باید کمک کنیم که این دو موضوع به خوبی جلو برود ودر کل می بایست مجلس یک فضای عقلانی و علمی را دنبال کند و دنبال کشمکش های موجود در فضای عمومی جامعه نباشد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید