خبر فوری

محمد احسان شرقی: آغاز ثبت نام واگذاری زمین در سایت 98 هکتاری شهر قشم

هرمزبان:مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ثبت نام واگذاری زمین در سایت 98 هکتاری شهر قشم در قالب ایجاد شرکت های تعاونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد احسان شرقی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم از این پس به جای فروش زمین خام، زمین های آماده سازی شده را براساس درخواست های جمعی، از جمله شرکت های تعاونی به مردم واگذار می کند.

به گفته وی، در نخستین مرحله از واگذاری زمین های آماده سازی شده، سایت 98 هکتاری شهر قشم با اولویت جوانان به مرحله واگذاری رسیده است.

مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: خریداران زمین با توجه به مشخص بودن میزان تراکم، کاربری و ضابطه ساخت می توانند در کمترین زمان ممکن با دریافت مجوز لازم نسبت به ساخت بنای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته شرقی، با توجه به برنامه توسعه ای قشم، آماده سازی زمین ها و فروش تراکم علاوه بر افزایش درآمد سازمان منطقه آزاد قشم، موجب خانه دار شدن شمار بیشتری از مردم می شود.

وی ادامه داد: توزیع خدمات، مدیریت خدمات شهری بهتر و دقیق تر و همچنین توسعه متوازن شهر از دیگر سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم در این فرآیند به شمار می رود.

مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: آماده سازی زمین های سایت 98 هکتاری و همچنین دو سایت 75 و 65 هکتاری در منطقه سیستان شهر قشم فقط در زمینه ساخت مجتمع های مسکونی برنامه ریزی شده است.

بنا به این گزارش شرکت های تعاونی می توانند با مراجعه به اداره کل املاک و مستغلات و ارائه درخواست لیست متقاضیان نسبت به ثبت نام دریافت زمین در سایت 98 هکتاری شهر قشم اقدام کنند.
منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394708

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید