خبر فوری
شهادت سردار سلیمانی انقلاب دیگری رقم زد

شهادت سردار سلیمانی انقلاب دیگری رقم زد

به گزارش پایگاه خبری تحیلی هرمزبان به نقل از ایرنا ، عسگری نیکزاد روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان مقاومت که به میزبانی فرهنگیان در ساری برگزار شد ، افزود : با وجود اینکه در شرایط بدی از مشکلات اقتصادی قرار داشتیم و مردم از تحریم های ظالمانه آمریکا رنج می برند، سردار سلیمانی بار دیگر اتحاد و وحدتی در میان ملت ایجاد کرد که از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی امید مستضعفان و مظلومان بود و هرکجا که مستضعفان در رنج و ظلم بودند این سرباز ولایت برای حفاظت از کیان دین و مظلوم حاضر بود.

نیکزاد با بیان اینکه سردار سلیمانی به نمادی از خشم مظلومین در مقابل استکبار تبدیل شده است ، گفت : خون پاک سردار سلیمانی علاوه بر انقلاب سیاسی و نظامی، انقلاب فرهنگی ایجاد کرد که تا نسل ها در فرهنگ ایرانی زنده خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود : امروز آموزش و پرورش مسئولیت و وظیفه خود می داند که نماد سردار سلیمانی را به سرفصلی برای نسل های آینده تبدیل کند.

وی ادامه داد : از این پس این تکلیف بر آموزش و پرورش روشن است که باید سلیمانی های بسیاری تربیت و تقدیم انقلاب کند.

نیکزاد موشکباران پایگاههای آمریکا در عراق را توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز خفت و خواری آمریکا و استکبار در منطقه توصیف کرد و گفت: باید دشمنان بدانند تمام دانش آموزان ایران امروز و فردا همچون سردار سلیمانی ریشه آنان را خواهد خشکاند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید