خبر فوری

ندای الله اکبر درآسمان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، مردم داغدار هرمزگان که تازه از مراسم تشییع وخاکسپاری سردار قهرمان سپهبد قاسم سلیمانی از کرمان برگشته بودند از همان بامداد صبح چهارشنبه شلیک دهها موشک به سوی پایگاه نیروهای اشغالگر وتروریستی آمریکا در عین الاسعد عراق را اقدامی شجاعانه توصیف کردند.

مردم به محض شنیدن این خبر مسرت بخش حمله سنگین موشکی نیروهای هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی، با حضور در خیابان‌ها و درشبکه‌های اجتماعی شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل سرداده و شادمانی و رضایت خود را از نخستین عملیات سپاه در انتقام سخت از دشمن نشان دادند.
گروه‌ها وکانال‌های اجتماعی وکابران فضای مجازی نیز با بازنشر گسترده خبرهای شلیک هوایی نیروهای سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشور عراق، درپاسخ کوبنده به جنایتکاران آمریکایی و تحقق وعده انتقام، واکنش نشان دادند.
همچنین عده‌ای از شخصیت‌ها ومقام‌های استان هرمزگان نیز با ارسال پیام‌ها وبیانیه‌هایی جداگانه‌ای به اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهدف قراردادن بخشی از پایگاه تروریسیتی آمریکا در کشور عراق و انتقام از خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وشهدای مقاومت واکنش نشان دادند.
این عده بیان داشتند: همان گونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند؛ دوران بزن در رو تمام شده است و سپاه پاسداران صبح امروز سیلی محکمی به دشمن زد که این اقدام بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید