خبر فوری

محمد احمدی: روستای گلوئیه بستک از برق خورشیدی برخوردار می‌شود

هرمزبان:رئیس مجمع بسیج بستک از تصویب طرح برق‌رسانی خورشیدی به روستای گلوئیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد احمدی ظهر امروز در نشست مجمع فصلی بسیج شهرستان گفت: ازدواج ساده و بی‌آلایش امام علی(ع) و فاطمه(س) می‌تواند بهترین الگو برای ازدواج جوانان ما باشد و راه سعادتمندی جوانان را فراهم ‌کند.

وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج ازدواج آسان برای جوانان است لذا باید دستگاه‌های فرهنگی در زمینه نهادینه شدن این نوع ازدواج در جامعه تلاش کنند.

احمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: ملاک عمل بسیجیان سخنان مقام معظم رهبری است و نباید ذره‌ای از احساس مسئولیت در قبال تبعیت از ایشان به عنوان پایه اصلی تفکر بسیجی و بصیرت افزایی غفلت کرد.

معاون فرماندار بستک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و اهداف آن اظهار داشت: ایشان فرمودند هر فردی که احساس مسئولیت و بصیرت بکند بسیجی است، بنابراین اکثریت قاطع مردم کشور بسیجی هستند.

احمدی خدمت بی‌منت به مردم به ویژه مناطق محروم را یکی از رسالت‌های بسیج دانست و افزود: روحیه بسیجی صدر انقلاب توانست بسیاری از معضلات را برطرف کند و جهادی در زمینه سازندگی کشور شکل گرفت که تا به امروز برکات آن را شاهد هستیم.

رئیس مجمع بسیج بستک در پایان ضمن به رأی گذاشتن طرح برق‌رسانی خورشیدی روستای گلوئیه در مجمع بسیج شهرستان تصریح کرد: روستاهای محروم شهرستان مورد توجه ویژه بسیج قرار خواهد گرفت و این مجمع از طرح‌هایی که توسعه و سازندگی روستاها را فراهم کند استقبال می‌کند.

این مسئول در ادامه یادآور می‌شود: طرح برق‌رسانی خورشیدی به روستای گلوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان با 52 رأی موافق و 10 رأی مخالف به تصویت اعضا مجمع بسیج شهرستان رسید و در آینده‌ای نزدیک این طرح عملیاتی خواهد شد.

ترویج برق خورشیدی به روستاهای کوچک می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های برق‌رسانی و برداشتن بار این هزینه‌های از روی دوش دولت، ساکنان برخوردار از این نوع برق‌ را نیز با حذف هزینه‌ها و تعرفه‌های برق مواجه کند.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394697

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید