خبر فوری

سید محمد بنی هاشمی:جشنواره «خرید شهر» در بندرعباس برگزار می‌شود

هرمزبان:دبیر جشنواره خرید شهر بندرعباس جزئیات این جشنواره را تشریح کرد و گفت: رونق‌بخشی به فضای کسب و کار شهر بندرعباس و جذب گردشگر بیشتر، مهمترین اهداف برگزاری جشنواره خرید است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید محمد بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه این جشنواره در اوايل ديماه امسال برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این جشنواره هماهنگی‌های لازم با اتاق اصناف برای اعمال تخفیف‌های لازم صورت پذیرفته و علاوه بر آن، با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز هماهنگی‌های لازم برای همکاری انجام شده است.

دبیر جشنواره خرید شهر بندرعباس با بیان اینکه در این جشنواره صنوف مختلف و به خصوص در مراکز بزرگ تجاری تخفیف‌های مختلفی ارائه می‌شود، ادامه داد: هماهنگی با مراکز اقامتی مانند هتل‌ها برای اعمال تخفیفات ویژه در ایام برگزاری این جشنواره یکی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته در این زمینه است.

بنی‌هاشمی با بیان اینکه شهر بندرعباس طی سه چهار سال اخیر به بارانداز مسافران و گردشگران برای عزیمت به جزایر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی با آژانس‌های بزرگ گردشگری برای ارائه پکیج‌های گردشگری به مقصد بندرعباس صورت گرفته که یکی دیگر از اقدامات برای تحقق هدف مورد نظر جشنواره بوده که همان رونق‌بخشی به اقتصاد شهر است.
منبع: خبرگزاری مهر/شهرداری بندرعباس
(لینک)
کد خبر: 394696

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید