خبر فوری

نقش تاثیر گذار میزبانی پژوهشگاه ICT در انتقال تجربیات کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش ۲۰۱۹

نقش سازنده‌ی میزبانی پژوهشگاه ICT در انتقال تجربیات ۲۰۱۹ IKTبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دکتر مسعود شفیعی رئیس انجمن ارتباطات و فناوری اطلاعات در دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT) که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، ضمن اشاره به سابقه‌ای از برگزاری دوره‌های مختلف این کنفرانس، در خصوص عملکرد و اقدامات انجمن متبوعش گفت: انجمن ICT ایران به دنبال ایجاد ارتباط با پژوهشگران و افراد خبره در حوزه‌های مرتبط با فنّاوری اطلاعات (IT)، فنّاوری ارتباطات (CT) و فراهم کردن زمینه‌های شناسایی و همکاری مشترک بین آن‌ها و همچنین همکاری با نهاد‌های اجرایی، علمی و پژوهشی مرتبط با این فناوری‌ها است.

او ادامه داد: توسعه فرهنگ استفاده مطلوب از توانمندی‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارزیابی وتحلیل عوامل رشد کشور‌های مشابه از دیگر اهداف این انجمن است.

شفیعی در خصوص برنامه‌های این انجمن نیز اینگونه عنوان کرد: انجمن به منظور تحقق اهداف خود، برنامه‌هایی مانند ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی، ایجاد تسهیلات برای نشر نتایج آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی و برگزاری همایش‌های علمی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی را در اولویت فعالیت هایش قرار داده است.

رئیس انجمن ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان اظهارات خود از فعالیت ۶ کمیته تخصصی در این انجمن خبر داد و گفت: کمیته‌های پذیرش و اطلاع رسانی، آموزش، پژوهش، مالی و پشتیبانی، ارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه اطلاعاتی از کمیته‌هایی هستند که به تحقق اهداف و رسالت‌های این انجمن کمک می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید